دانلود Abylon LOGON 17.60.1.0 – ساختن قفل سخت افزاری برای ویندوز

دانلود Abylon LOGON 17.60.1.0 - ساختن قفل سخت افزاری برای ویندوز

 

دانلود Abylon LOGON

| ساختن قفل سخت افزاری برای ویندوز |

 

Abylon LOGON 17.60.1.0 نام یک نرم افزار مفید و قدرتمند برای ساختن قفل سخت افزاری جهت دسترسی به ویندوز است. به دلیل آنکه هر کاربر در رایانه، اطلاعات شخصی منحصر به خود را دارد، راهکارهای متعددی برای قفل کردن سیستم و جلوگیری از دسترسی دیگر افراد به آن‌ها تعبیه شده است. بسیاری از افراد، این کار را با مخفی کردن اطلاعات، قرار دادن داده‌ها بر روی فضاهای ابری، رمزگذاری با استفاده از نرم افزارهای جانبی و … انجام می‌دهند. روش جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، به شیوه‌ای کاملا متفاوت سیستم شما را قفل می‌کند تا هیچ کاربر دیگری به غیر از شما امکان دسترسی به آن را نداشته باشد.

این برنامه قادر است مجموعه‌ای از کلیدهای دسترسی به ویندوز را متناسب با هر رایانه تولید کند. در ادامه کاربر می‌تواند این کلیدها را بر روی فلش مموری و یا مموری کارت مورد نظر خود قرار دهد. تا زمانی که این حافظه حاوی کلید به سیستم متصل باشد، امکان دسترسی وجود خواهد داشت. در صورتی که به هر دلیلی و یا حتی حین انجام کار در سیستم، اتصال این حافظه قطع شود، مجددا سیستم به حالت قفل درآمده و از دسترسی دیگر افراد به محیط سیستم عامل جلوگیری خواهد شد. هم اکنون می توانید نرم افزار Abylon LOGON را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Abylon LOGON :

– امنیت بسیار بالا در زمینه جلوگیری از دسترسی سایر کاربران به ویندوز

– عدم نیاز به وارد کردن رمز عبور برای ورود به سیستم

– سازگاری با حافظه‌های فلش، مموری کارت و یا حتی سی‌دی برای ورود به ویندوز

– قفل شدن خودکار سیستم در صورت جدا کردن حافظه از سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Abylon LOGIN.cover1  300x203 - دانلود Abylon LOGON 17.60.1.0 - ساختن قفل سخت افزاری برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR