دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC

دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای کامپیوتر

| بازی تیم نجات 8 |

 

Rescue Team 8 Collectors Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک و مدیریتی می باشد که در سال 2018 توسط BigFishGames برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب تیم نجات (Rescue Team) هستید، این مژده را می‌دهیم که هم‌اکنون می‌توانید از تجربه هشتمین نسخه از این سری بازی محبوب لذت ببرید. با توجه به استقبال بی‌نظیر شما گیمرها از نسخه هفتم این بازی (Rescue Team 7 Collectors Edition) و نسخه‌های قدیمی‌تر آن که در آرشیو نیز موجودند، بر آن شدیم تا تازه‌ترین نسخه این بازی را نیز در اختیارتان قرار دهیم.

در این بازی رایانه‌ای مهیج و جذاب، شما به عنوان اعضای یک تیم نجات کاربلد و حرفه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنید که وظیفه دارد سلامت مردم را در شرایط بحرانی حفظ کند. به عنوان مثال، وقوع طوفان، زلزله و … از جمله عواملی هستند که به محض وقوع، تیم شما باید در محل حضور داشته باشید. علاوه بر حوادث و وقایع طبیعی، در این بازی شما با انواع دیگری از شرایط مشابه سر و کار دارید که برای نجات دادن افراد حاضر در محل، باید خود را هرچه سریع‌تر به آن‌جا برسانید. نسخه هشتم این بازی با دارا بودن ده‌ها چالش جدید و محوریت داستانی مهیج و جذاب، به طور کامل در اختیار شماست و می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rescue Team 8 Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rescue Team 8 Collectors Edition1 300x225 - دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC Rescue Team 8 Collectors Edition2 300x225 - دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC

 

Rescue Team 8 Collectors Edition3 300x225 - دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC Rescue Team 8 Collectors Edition4 300x225 - دانلود بازی Rescue Team 8 Collectors Edition برای PC

 

تریلر بازی Rescue Team 8 Collectors Edition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1536 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1004 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 353 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR