دانلود B1 Free Archiver 2.6.39 – نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده

دانلود B1 Free Archiver 2.6.39 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده

 

دانلود B1 Free Archiver

| نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده |

 

B1 Free Archiver 2.6.39 نام یک ابزار ساده و رایگان در زمینه مدیریت فایل‌های فشرده در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید تمامی فرمت‌های فشرده و آرشیو شده را در نهایت سادگی مدیریت کنید. به کمک این برنامه، دیگر هیچ نیازی به دیگر ابزارهای مشابه نظیر وین رر (WinRAR) و … نخواهید داشت؛ زیرا که این برنامه به تنهایی می‌تواند تمامی امکانات مورد انتظار شما را برایتان برآورده کند. این نرم افزار ساده و کم‌حجم، از کلیه فرمت‌های رایج از قبیل B1, ZIP, RAR, 7Z, ZIPX, CAB, JAR و … به طور کامل پشتیبانی داشته و توانایی مدیریت اینگونه فایل‌ها را در نهایت سادگی برای شما فراهم می‌کند.

پس از فرآیند نصب، محیط اصلی این برنامه با یک رابط گرافیکی زیبا به نمایش درمی‌آید. ایجاد یک فایل فشرده جدید و اضافه کردن فایل‌های مورد نظر به درون آن کار بسیار ساده‌ای است. تنها کافی‌ست که فایل‌ها یا فولدرهای مورد نظر خود را برای فشرده‌سازی انتخاب و بر روی آن‌ها راست کلیک و سپس با انتخاب این برنامه، عمل فشرده‌سازی را آغاز کنید. سرعت فشرده‌سازی فایل‌ها به کمک این برنامه بسیار بالاست و شما می‌توانید متناسب با اولویت‌بندی دلخواه خود، فرآیند فشرده‌سازی را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار B1 Free Archiver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار B1 Free Archiver :

– سادگی و سرعت بسیار

– امکان رمزگذاری بر روی آرشیوها

– سازگاری با فرمت‌های رایج

– سرعت بالا در فشرده‌سازی فایل‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

B1 Free Archiver.cover1  300x146 - دانلود B1 Free Archiver 2.6.39 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 290 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR