دانلود بازی Parking King 1.0.9 – پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Parking King 1.0.9 - پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Parking King برای اندروید

| بازی پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Parking King 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Mobirix است. پارک کردن اتومبیل، یکی از مهارت‌های اساسی در رانندگی به شمار می‌رود. تا جایی که آزمون نهایی رانندگی در شهر، به نوعی از پارک با نام پارک دوبل اختصاص دارد. اگر شما از دسته افرادی هستید که در این زمینه تبحر خاص دارید، پیشنهاد می‌کنیم شانس خود را برای شرکت در چالش‌های بازی پارکینگ کینگ امتحان کنید! در این بازی، شما کنترل یک وسیله نقلیه را بر عهده می‌گیرید که باید در طول هر مرحله، آن را تا قرارگیری صحیح در نقاط مشخص شده هدایت کنید.

با این توضیح، تقریبا شکل کلی بازی برای شما روشن شده است: در هر مرحله از این بازی، یک نقطه برای شما تعیین شده است که باید اتومبیل خود را تا رسیدن به آن هدایت کنید. حرکت دادن وسیله نقلیه، کنترل سرعت، چرخش صحیح و به موقع فرمان اتومبیل و قرار دادن صحیح خودرو در محل مورد نظر از جمله نکاتی هستند که برای هر مرحله از بازی باید به آنان دقت کافی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی مهیج و جذاب، خود را با چالش‌های جذاب در رابطه با پارک خودرو سرگرم کنید. هم اکنون می توانید بازی Parking King را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Parking King :

– امکان کنترل سرعت و جهت حرکت اتومبیل

– دارا بودن مراحل متعدد برای تسلط بر نحوه پارک خودرو

– امکان بهبود مهارت پارک دوبل در قالب بازی

– گیم‌پلی خلاقانه و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Parking King1 150x84 - دانلود بازی Parking King 1.0.9 - پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking King2 150x84 - دانلود بازی Parking King 1.0.9 - پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking King3 150x84 - دانلود بازی Parking King 1.0.9 - پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking King4 150x84 - دانلود بازی Parking King 1.0.9 - پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR