دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 – کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 - کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target برای اندروید

| بازی کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما گیمرهای عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، یک هیجان واقعی از دنیای آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد. وظیفه مهم شما در بازی، شلیک به سمت سر زامبی‌ها است. داستان این بازی در سال 2037 میلادی به تصویر کشیده می‌شود؛ جایی که یک ویروس مرگبار و آخرالزمانی از یک آزمایشگاه مخفیانه به بیرون درز کرده و میلیون‌ها نفر از جمعیت زمین را آلوده می‌کند.

در پی این رویداد، بسیاری از افراد به موجوداتی تبدیل می‌شوند که نیمه‌ مُرده یا زامبی لقب گرفته‌اند. هر زامبی با گاز گرفتن دیگر افراد سالم، سریعا آن‌ها را به هم‌نوع خود تبدیل می‌کند؛ از این روی برای کشتن این موجودات حتی لحظه‌ای هم نباید دریغ کرد! در حال حاضر، رشد و پیشرفت این ویروس فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده و تنها جمعیت اندکی از بازماندگان بر روی زمینه باقی مانده‌اند. شما به عنوان یکی از افراد مسلح در این دنیای آخرالزمانی، وظیفه یافته‌اید که زامبی‌ها را یکی پس از دیگری نابود کرده و در تلاش برای نجات دادن نژاد انسان باشید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Shooter: Gun Target را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Shooter: Gun Target :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه شلیک به سمت زامبی‌ها با امکان نشانه‌گیری آسان

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف برای کشتن زامبی‌ها

– گیم‌پلی دلهره‌آور و جذاب با دارا بودن عناصر گرافیکی منحصر به فرد

– امکان حضور در ده‌ها محیط و نقشه مختلف

– امکان بازی در حالت داستانی، بقا و یا آنلاین با حضور میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Shooter Gun Target 4 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 - کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Gun Target1 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 - کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Gun Target2 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 - کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Gun Target3 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter: Gun Target 2.1.4 - کشتن زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR