دانلود OrangeHRM 4.3 – نرم افزار جامع مدیریت منابع انسانی

دانلود OrangeHRM 4.3 - نرم افزار جامع مدیریت منابع انسانی

 

دانلود OrangeHRM

| نرم افزار جامع مدیریت منابع انسانی |

 

OrangeHRM 4.3 نام یک راهکار جامع و مبتنی بر وب، جهت مدیریت منابع انسانی و پرسنل کسب و کار در محیطی زیبا و کاربرپسند است. این ابزار، در واقع یک نرم افزار متن باز برای پوشش دادن خواسته‌های شما در مدیریت منابع انسانی (HT Management) است که امکانات متعددی را در این زمینه ارائه می‌کند. اگر شما هم در قسمت مدیریت منابع انسانی یک شرکت مشغول به کار هستید، احتمالا از حساسیت بالای وظایف شغلی‌تان اطلاع دارید. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید فرآیندهایی همچون مدیریت پرسنل، احکام، وضعیت استخدام، لیست حقوق و سایر اطلاعاتی را توسط یک راهکار جامع و مبتنی بر وب مدیریت کنید.

این نرم افزار پس از نصب شدن بر روی سیستم، یک فضای مجازی را برای راه‌اندازی وب اپلیکیشن مدیریت منابع انسانی در نظر می‌گیرد تا در ادامه کلیه کاربران در شبکه قادر باشند با این شبکه ارتباط برقرار کرده و به مدیریت اطلاعات آن بپردازند. این اپلیکیشن با یک معماری ماژولار به طراحی رسیده و کلیه جنبه‌ها و نیازمندی‌های کاربران در امر مدیریت منابع انسانی را تحت پوشش قرار می‌دهد. شما در این نرم افزار می‌توانید هریک از پرسنل سازمان را به همراه تمامی مشخصات آنان وارد کرده و در هر زمان نسبت به دریافت تازه‌ترین اطلاعات از سیستم اقدام نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار OrangeHRM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OrangeHRM :

– دارا بودن ماژول مدیریتی

– امکان تعریف مشخصات سازمان

– امکان تعریف مشخصات کاری

– امکان تعریف مهارت‌ها، زبان‌ها و …

– امکان تعریف پرسنل سازمان

– توانایی مدیریت اطلاعات هریک از پرسنل

– راه‌اندازی سرور مجازی برای دسترسی بر روی شبکه محلی

– امکان تعیین شیوه پرداخت حقوق پرسنل

– امکان تعریف سوابق کاری کارکنان

– امکان ضمیمه کردن فایل

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OrangeHRM.cover1  300x188 - دانلود OrangeHRM 4.3 - نرم افزار جامع مدیریت منابع انسانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 107 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR