دانلود بازی Idle Airport Tycoon – Tourism Empire 1.0.8 – مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Idle Airport Tycoon - Tourism Empire 1.0.8 - سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Idle Airport Tycoon – Tourism Empire برای اندروید

| بازی مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Idle Airport Tycoon – Tourism Empire 1.0.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Codigames است. آیا برای تیک‌آف هواپیما آماده هستید؟! اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم با حضور در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده، به عنوان یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای در زمینه مدیریت فرودگاه وظایف را به دست بگیرید. در این بازی شما می‌توانید فرودگاه دلخواه و رویایی خود را راه‌اندازی کرده و با خریداری هواپیماهای جدید و پیشرفته، صنعت گردشگری را دگرگون کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با راه‌اندازی کسب و کار خود، درآمد خود را به تدریج افزایش داده و بدین ترتیب تکنولوژی‌های حمل و نقل در فرودگاه خود را ارتقا دهید.

از مسافران خود مراقبت کرده و بهترین تجربه سفر را برای آنان فراهم آورید. علاوه بر این، با ارتقای امکانات فرودگاه و خدمات به مشتریان می‌ـوانید روز به روز بر محبوبیت این فردگاه بیفزایید. یک استراتژی کسب و کار را ایجاد کرده و سفری ایمن و شاد را برای مسافرین به ارمغان آورید. حتی شما می‌توانید در زمان مناسب و با یک تصمیم‌گیری دلخواه، فرودگاه قدیمی خود را به فروش رسانده و یک فرودگاه دیگر را در محلی پر رفت و آمد در نقاط مختلف دنیا احداث کنید. به هر ترتیب، شما می‌ـوانید با به‌دست‌گیری این وظیفه، نقش مهمی را در صنعت گردگشری منطقه به وجود آورده و به یک سرمایه‌گذار موفق بدل شوید. هم اکنون می توانید بازی Idle Airport Tycoon – Tourism Empire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Idle Airport Tycoon – Tourism Empire :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان برای یادگیری تمامی سنین

– امکان حضور در موقعیت‌های چالشی طی مراحل مختلف بازی

– امکان دست‌یابی به تکنولوژی‌های پیشرفته در روند داستانی بازی

– امکان جابه‌جایی مسافرین به کمک نسل‌های مختلفی از هواپیماهای مسافربری

– امکان بهبود تجهیزات موجود در فرودگاه

– طراحی شگفت‌انگیز عناصر گرافیکی بازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Idle Airport Tycoon Tourism Empire1 100x150 - دانلود بازی Idle Airport Tycoon - Tourism Empire 1.0.8 - مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Airport Tycoon Tourism Empire2 100x150 - دانلود بازی Idle Airport Tycoon - Tourism Empire 1.0.8 - مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Airport Tycoon Tourism Empire3 100x150 - دانلود بازی Idle Airport Tycoon - Tourism Empire 1.0.8 - مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Airport Tycoon Tourism Empire4 100x150 - دانلود بازی Idle Airport Tycoon - Tourism Empire 1.0.8 - مدیریت فرودگاه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR