دانلود Amazing Slideshow Maker 4.6.0 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود Amazing Slideshow Maker 4.6.0 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود Amazing Slideshow Maker

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

Amazing Slideshow Maker 4.6.0 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت اسلایدشو از طریق ترکیب عکس، موزیک و فایل‌های ویدیویی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند مجموعه تصاویر مربوط به یک مراسم خاص را در کنار همدیگر قرار داده و با اضافه کردن جلوه‌های بصری زیبا، یک خروجی ویدیویی خاص از آن تهیه کند. این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده، زیبا و کاربرپسند، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با سلیقه خودتان، اسلایدشوهایی فانتزی و بسیار زیبا را خلق کنید. تنها کافی‌ست یک پروژه جدید را شروع کرده و پس از وارد کردن تصاویر، موزیک‌ها و فیلم‌ها، اقدام به ترکیب آنان کنید تا اسلایدشوها شروع به شکل‌گیری کنند.

این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که افکت‌های بصری مختلفی را بر روی هر اسلاد اعمال کنید. برای مثال، شما می‌توانید مطابق با زمان‌بندی دلخواه خود، بخشی از تصاویر (اسلایدها) را زوم کرده و یا اینکه از دیگر جلوه‌های جذاب گرافیکی موجود برای آن‌ها استفاده کنید. این برنامه، ده‌ها افکت ویژه و جذاب را برای اعمال بر روی تصاویر و ویدیوها داراست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک میکس خارق‌العاده از تصاویر خود را آماده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Amazing Slideshow Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Amazing Slideshow Maker :

– فراهم‌سازی امکان ساخت اسلایدشوهایی خلاقانه و بسیار زیبا

– قابلیت تهیه خروجی از پروژه‌ها در فرمت‌های مختلف ویدیویی و یا صفحات اچ‌تی‌ام‌ال، فلش و …

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و …

– دارا بودن ده‌ها افکت بصری زیبا و جذاب برای اعمال بر روی تصاویر و اسلایدها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Amazing Slideshow Maker.cover1  300x218 - دانلود Amazing Slideshow Maker 4.6.0 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR