دانلود فیلم آموزش ساخت بازی برای iOS با سوئیفت 3 – Swift 3 – Create A Simple iOS Game

دانلود فیلم آموزش ساخت بازی برای iOS با سوئیفت 3 - Swift 3 - Create A Simple iOS Game

 

دانلود فیلم آموزش ساخت بازی برای iOS با سوئیفت 3

| Swift 3 – Create A Simple iOS Game |

MP4 | | Duration: 6.5 Hours | Language: English

 

دوره آموزشی ساخت بازی برای iOS با سوئیفت 3 (Swift 3 – Create A Simple iOS Game) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این دوره آموزشی، قرار است که شما با مهارت ساخت بازی برای آیفون و آیپد آشنایی پیدا کنید. این دوره آموزشی، مناسب برای تمامی افرادی است که علاقه‌مند به اشتغال در زمینه برنامه‌نویسی سوئیفت بوده و می‌خواهند با نحوه ساخت یک بازی (به عنوان نمونه) در سیستم‌عامل iOS آشنایی پیدا کنند. این دوره آموزشی، سعی بر آن دارد تا مخاطبین به شکل عمیق‌تری با مفاهیم سوئیفت 3 آشنایی پیدا کرده و از این مهارت در ساخت پروژه‌های iOS بهره ببرند.

اگر به عنوان یک برنامه‌نویس تازه‌کار به دنیای iOS قدم گذاشته‌اید، این آموزش بازی‌سازی مخصوص خودتان است! برای یادگیری مهارت کدزنی سوئیفت، هیچ نیازی به مطالعه صدها صفحه از کتاب‌ها و دنبال کردن آموزش‌های خسته کننده نیست‌؛ زیرا که در این دوره آموزشی قرار است که کلیه مهارت‌های لازم برای ساخت یک بازی اندرویدی به کمک سوئیفت 3 در سیستم‌عامل مک بازگو شود تا مخاطب بتواند مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشیده و به بازار کار پردرآمد آن قدم بگذارد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی ساخت بازی برای iOS با سوئیفت 3 :

– آشنایی جامع با شیوه ساخت بازی برای iOS

– آشنایی با نحوه ذخیره‌سازی امتیازات پلیر در بازی طراحی شده

– آشنایی با تایمرها و شمارنده‌ها در بازی

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی کنترل‌ها برای بازی

– آشنایی با نحوه یکپارچه‌سازی بازی با شبکه‌های اجتماعی

– آشنایی با نحوه سازگارسازی اپلیکیشن برای آیفون/آیپد

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 999 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR