دانلود Wise JetSearch 3.17.155 + Portable – نرم افزار جستجوی آسان فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

دانلود Wise JetSearch 3.17.155 + Portable - نرم افزار جستجوی آسان فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 

دانلود Wise JetSearch

| نرم افزار جستجوی آسان فایل‌ها و فولدرها در ویندوز |

 

Wise JetSearch 3.17.155 + Portable نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید روند جستجوی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز را به کلی دگرگون کنید. اگر شما هم از دسته کاربرانی باشید که در طول روز با صدها و یا هزاران فایل یا فولدر مختلف در سیستم سر و کار دارند، احتمالا جستجو و پیدا کردن فایل‌ها برایتان به امری دشوار و خسته کننده تبدیل شده است. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، شما می‌توانید جستجوی اطلاعات مورد نظر خود را با دقت و سرعت بیشتری به انجام رسانده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج دلخواه برسید.

این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی ساده و زیبا است که در محیط آن می‌توانید حافظه و یا پارتیشن دلخواه خود را برای جستجو انتخاب و سپس با وارد نمودن کلمات کلیدی، سریعا به فایل یا فولدر دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. نتایج جستجوی این نرم افزار در قالب لیستی از اطلاعات با جزئیات دقیق ار هریک نظیر سایز، مسیر، تاریخ آخرین ویرایش و … نیز در آن قابل مشاهده است. هم اکنون می توانید نرم افزار Wise JetSearch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wise JetSearch :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان جستجوی آسان فایل‌ها و فولدرها و مرتب‌سازی نتایج جستجو

– نمایش جزئیاتی همچون اندازه فایل، مسیر استقرار، تاریخ ایجاد و …

– امکان فیلتر کردن نتایج بر حسب کلمات کلیدی مدنظر کاربر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wise JetSearch.cover1  300x192 - دانلود Wise JetSearch 3.17.155 + Portable - نرم افزار جستجوی آسان فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR