دانلود ترب 0.16.5.0 – موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید

دانلود ترب 0.16.1.75 - موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید

 

دانلود ترب برای اندروید

| موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید |

 

ترب | بهترین قیمت بازار 0.16.5.0 نام یک نرم افزار فارسی جدید برای جستجوی بهترین قیمت بازار است که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان داخلی، برای رفاه حال کاربران فارسی زبان آماده شده و تاکنون میلیون‌ها مرتبه توسط کاربران دریافت و مورد استفاده واقع شده است. در شرایط اقتصادی فعلی، کاربران و مشتریان یک محصول (دیجیتالی، لوازم خانگی یا …)، ترجیح می‌دهند که قیمت محصول مورد نظر خود را در فروشگاه‌های مختلف با همدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنند. تا پیش از این، افراد مجبور بودند که جستجوی محصولات را به طور دستی در وب‌سایت تامین‌کنندگان به انجام برسانند. عدم دارا بودن موجودی انبار در وب‌سایت برخی تامین‌کنندگان، منقضی شدن آگهی‌ها و بروز نبودن قیمت‌ها از جمله مشکلاتی بودند که در این روش کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کردند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزاری کاملا جدید و فارسی در خدمت شما عزیزان هستیم که می‌تواند قیمت محصولات مدنظر شما را با کلیه فروشندگان واقعی آن مقایسه کرده و امکان تامین محصول مورد نظر را با کمترین قیمت ممکن برایتان فراهم آورد.

بی‌ثباتی قیمت ارز و مشکلات مرتبط با تحریم کالا و عدم واردات قانونی برخی کالاها، فرصتی را برای سودجویان مهیا ساخت تا بتوانند محصولات را با قیمت‌هایی نجومی به افراد عرضه کنند. اینگونه معاملات، عمدتا در وب‌سایت‌های غیرمعتبر به انجام می‌رسید و به عنوان نمونه، کالایی همچون گوشی موبایل در این زمینه بازار داغ و پرسودی را برای افراد سودجو داشت. امروز با راه‌اندازی سرویس رجیستری تلفن همراه، تا حد بسیاری از قاچاق این محصول پرمخاطب در کشور جلوگیری به عمل آمده و با این حال، پیدا کردن فروشندگان منصف در بازار ارز امروزی کار پیچیده و دشواری است. اپلیکیشن ترب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محصول مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و از تامین‌کنندگان منصف تهیه کرده و آن را با تضمین سلامت درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ترب برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ترب :

– امکان مشاهده آنلاین قیمت ارز و سکه

– نمایش آنلاین قیمت خودرو

– توانایی مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه‌های آنلاین و داخلی

– توانایی جستجوی کالا در بین یک دسته‌بندی جامع از میلیون‌ها کالای مختلف

– امکان کسب اطلاع از تغییر قیمت محصولات از طریق نوار اعلان

– مناسب برای خریداران و مصرف‌کنندگان محصولات

– امکان تهیه کالاهای دیجیتالی، لوازم منزل و … با کمترین و به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

اضافه شدن بخش مشخصات فروشگاه شامل اطلاعات تماس و شرایط خرید
تغییر طراحی دکمه های خرید در صفحه محصول
اضافه شدن لینک راهنمای خرید امن
اضافه شدن لینک راهنمای پیگیری سفارش
اضافه شدن امکان پیگیری سفارش
رفع باگ ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

torob1 85x150 - دانلود ترب 0.16.5.0 - موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید torob2 85x150 - دانلود ترب 0.16.5.0 - موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید torob3 85x150 - دانلود ترب 0.16.5.0 - موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید torob4 85x150 - دانلود ترب 0.16.5.0 - موتور جستجوی هوشمند بهترین قیمت بازار برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR