دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 – رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 - رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Commute: Heavy Traffic  برای اندروید

| بازی رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Commute: Heavy Traffic 2.05.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Kiary Games است. داستان این بازی اندرویدی، بر اساس پیش‌بینی توسعه دهنده آن، در آینده‌ای نزدیک به تصویر کشیده می‌شود. چهره‌ شهرها، پر از اتومبیل‌هایی است که بنابر یک برنامه‌ریزی کامپیوتری دقیق حرکت می‌کنند. هر خودرو، مسیری تعیین شده از قبل توسط یک برنامه کامپیوتری دارد و آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد، از این پس دیگر هیچ ترافیکی را در شهرها شاهد نبوده و قاعدتا هم هیچ تصادفی رخ نخواهد داد.

ولی تجربه نشان داده که رانندگی در ترافیک، هیچ قاعده خاصی ندارد. از این روی، ممکن است هر اتومبیل برای آنکه‌ سریع‌تر از دیگران به مقصد برسد، دائما در حال تغییر مسیر خود باشد. با این حال، پرسشس که این بازی برای شما مطرح می‌کند این است که آیا در چنین شرایطی هنوز هم می‌توانید در زمان مقرر شده به مقصد برسید؟ تفاوت شما با دیگر خودروها این است که اتومبیل شما فاقد حالت خودکار است. از این روی، شما هیچ قاعده خاصی را مشابه با دیگر اتومبیل‌ها رعایت نمی‌کنید‌؛ از این روی در ترافیک موجود به شدت مراقت باشید؛ زیرا که هر آن ممکن است دیگر اتومبیل‌ها بر اساس برنامه‌ریزی کامپیوتری خود با شما تصادف کنند. هم اکنون می توانید بازی Commute: Heavy Traffic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Commute: Heavy Traffic :

– امکان مدیریت کردن انواع مختلفی از اتومبیل‌ها

– فراهم‌سازی فضایی جذاب و شلوغ از نمای شهری پرترافیک

– دارا بودن ده‌ها شهر مختلف با خصوصیات منحصر به هریک

– امکان شرکت در ماموریت‌های متنوع

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت خودروها در ترافیک

– گرافیک مینیمالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Commute Heavy Traffic 1 85x150 - دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 - رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Commute Heavy Traffic 2 85x150 - دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 - رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Commute Heavy Traffic 3 85x150 - دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 - رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Commute Heavy Traffic 4 85x150 - دانلود بازی Commute: Heavy Traffic 2.05.5 - رانندگی در ترافیک سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR