دانلود TKPlayer for Windows 2.0.5 – پلیر ساده و زیبای فرمت‌های صوتی و تصویری

دانلود TKPlayer for Windows 2.0.5 - پلیر ساده و زیبای فرمت‌های صوتی و تصویری

 

دانلود TKPlayer for Windows

| پلیر ساده و زیبای فرمت‌های صوتی و تصویری |

 

TKPlayer for Windows 2.0.5 نام نرم افزاری جدید و زیبا جهت پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری در محیط ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار جدید، کاربران به آسانی قادرند فرمت‌های مالتی مدیا را پخش نموده و از تماشای فیلم‌ها و یا گوش دادن به مجموعه فایل‌های صوتی خود لذت ببرند. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان بوده و عملکرد آن مستقل از نصب هرگونه کدک اضافی است؛ این بدان معناست که نرم افزار مذکور از کلیه فرمت‌های صوتی و تصاویری رایج پشتیبانی داشته و برای پخش جدیدترین فرمت‌ها نیز هیچ مشکلی نخواهد داشت.

زمانی که صحبت از فایل‌های مالتی مدیا در میان باشد، نرم افزارهای متعددی برای پخش فرمت‌های صوتی و تصویری برای انتخاب وجود دارند. هریک از این ابزارها قادرند تا بخشی از توقعات کاربر را برطرف کرده و تعداد خاصی از فرمت‌ها را پخش کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، به گفته سازندگانش از امکانات بسیار گسترده‌ای در مقایسه با رقبا برخوردار است. شما به آسانی می‌توانید فایل صوتی یا تصویری مورد نظر خود برای پخش را وارد برنامه کرده و از تجربه کار با این برنامه لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار TKPlayer for Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TKPlayer for Windows :

دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان وارد کردن آسان فایل‌های صوتی و تصویری به محیط برنامه جهت پخش فرمت‌ها

– دارا بودن مجموعه کاملی از کدک‌های مالتی مدیا جهت ساپورت طیف وسیعی از فرمت‌های قابل پخش

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TKPlayer for Windows.cover1  300x193 - دانلود TKPlayer for Windows 2.0.5 - پلیر ساده و زیبای فرمت‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR