دانلود دوره آموزشی اتوماسیون وب اپلیکیشن با سلنیوم (پایتون) – Browser Automation with Python Selenium

دانلود دوره آموزشی اتوماسیون وب اپلیکیشن با سلنیوم (پایتون) - Browser Automation with Python Selenium

 

دانلود دوره آموزشی اتوماسیون وب اپلیکیشن با سلنیوم (پایتون)

| Browser Automation with Python Selenium |

MP4 | | Duration: 1 hour | Language: English

 

دوره آموزشی اتوماسیون وب اپلیکیشن با سلنیوم (پایتون) (Browser Automation with Python Selenium) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است که مخاطب بتواند به شکل عمیق‌تری سلنیوم را با وب اپلیکیشن مورد نظر خود یکپارچه کند. سلنیوم وب‌درایور (Selenum Webdriver) یک راهکار تست نرم افزار برای متخصصین تست است که به دلیل متن باز بودن، مخاطبین بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. ساخت تست کیس در سلنیوم وب‌درایور، هم به کمک زبان جاوا و هم به کمک پایتون امکان‌پذیر است. در این دوره آموزشی، شما با نحوه ساخت تست کیس سلنیوم وب‌درایور به زبان پایتون (Python) آشنا شده و مهارت خود را در زمینه نحوه برقراری ارتباط با عناصر مختلف در یک صفحه وب ارتقا خواهید داد.

تست خودکار، مهارتی است که در رویکرد توسعه نرم افزاری چابک و چارچوب دوآپس (DevOps)، کاربرد ویژه‌ای دارد. با استفاده از ابزارهای تست خودکار، شخص تستر می‌‌تواند تست کیس‌ها را به طور خودکار به اجرا درآورد و از عملکرد صحیح کلیه بخش‌ها در طول روند توسعه نرم افزار اطمینان حاصل کند. سلنیوم وب درایور به عنوان یکی از برترین‌ ابزارها در این زمینه، شما را قادر خواهد ساخت تا تست وب اپلیکیشن خود را به طور خودکار به انجام رسانده و گزارشات جامعی را نیز از عملکرد بخش‌ها مشاهده نمایید. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است تا مخاطب بتواند با شیوه صحیح تشخیص عناصر و کار با آن‌ها در یک صفحه وب آشنا شده و مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی اتوماسیون وب اپلیکیشن با سلنیوم (پایتون) :

– آشنایی با اتوماسیون وب اپلیکیشن

– آموزش تست خودکار صفحات وب

– آشنایی با دستورات پایتون در سلنیوم وب درایور

– آشنایی با نحوه تشخیص عناصر وب به طرق مختلف

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 578 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR