دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 – موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 - موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Highway Moto Rider 2 برای اندروید

| بازی موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Highway Moto Rider 2 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Timuz Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما گیمرهای عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، فرصتی است برای نمایش مهارت‌های موتورسواری توسط علاقه‌مندان به این وسیله نقلیه! در این بازی، شما می‌توانید موتورسیکلت دلخواه خود را انتخاب کرده و به مسابقات هیجان‌انگیز با حضور دیگر پلیرها در سراسر دنیا بپیوندید. مسابقات این بازی، تماما در بزرگراه و محیط‌هایی وسیع به تصویر کشیده می‌شود. شما می‌توانید موتورسیکلت دلخواه خود را انتخاب کرده و با حضور در این رقابت‌ها، برای دست‌یابی به مقام اولی در کلیه مسابقات تلاش کنید.

این بازی، حالت مسابقه‌ای مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهد که هریک دارای خصوصیت و چالش‌]ای منحصر به خود هستند. برای مثال، در حالت چالش زمانی شما باید سرعت موتورسیکلت خود را تا بالاترین حد ممکن افزایش داده و چک‌پوینت‌ها را در بازه زمانی تعیین شده پشت سر بگذارید. همواره نیز به خاطر داشته باشید که موتورسواری علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، تا حد زیادی هم می‌تواند برای شما خطرناک باشد. از این روی، زمانی که با سرعت بالا در حالت رانندگی هستید، نهایت دقت خود را برای حفظ تعادل راننده به کار گیرید. هم اکنون می توانید بازی Highway Moto Rider 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Highway Moto Rider 2 :

– دارا بودن ده‌ها مدل مختلف از موتورسیکلت‌ها برای رانندگی

– گرافیک سه‌بعدی و جذاب

– امکان تجربه چالش رانندگی موتورسیکلت با حضور صدها پلیر دیگر از سراسر دنیا

– دارا بودن امکانات کنترلی آسان

– امکان تنظیم دوربین در زوایای مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Highway Moto Rider 21 150x84 - دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 - موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Highway Moto Rider 22 150x84 - دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 - موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Highway Moto Rider 23 150x84 - دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 - موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Highway Moto Rider 24 150x84 - دانلود بازی Highway Moto Rider 2 1.4 - موتورسواری در بزرگراه 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR