دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 – فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 - فرار از اتاق برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King برای اندروید

| بازی فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Mobirix است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک ماجرایی و فکری است که چندی پیش نسخه کامپیوتری آن نیز خدمت شما عزیزان ارائه شده. بازی Doors & Rooms، شما را در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌دهد که در هریک از آن‌ها، وظیفه دارید مسیری را برای خارج از اتاق پیدا کنید. هر مرحله از بازی، دارای تعدادی از سرنخ‌ها است که با استفاده آن‌ها می‌توانید راه فرار از اتاق را با سرعت بیشتری کشف کنید.

این بازی شامل ده‌ها مرحله مختلف است که هریک از آن‌ها، شما را در موقعیت مخصوصی قرار می‌دهند. دو عنصر اصلی در بازی، درب‌ها و اتاق‌ها هستند. شما با گشودن درب‌ها، می‌توانید مرحله فعلی را پیش برده و با خروج از اتاق، به سراغ مراحل بعدی بروید. وجود موقعیت‌های مختلف، توانایی جمع آوری سرنخ‌ها و دارا بودن ده‌ها آیتم کاربردی برای کمک به فرار از اتاق‌ها، از مهم‌ترین جنبه‌های این بازی اندرویدی جدید به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Doors&Rooms: Escape King را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Doors&Rooms: Escape King :

– امکان کمک گرفتن از سرنخ‌ها برای تکمیل مراحل

– دارا بودن ده‌‌ها مرحله مختلف برای خروج و یا فرار از اتاق‌ها

– گیم‌پلی خلاقانه و منحصر به فرد

– گرافیک بسیار عالی محیطی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

DoorsRooms Escape King1 150x84 - دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 - فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DoorsRooms Escape King2 150x84 - دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 - فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DoorsRooms Escape King3 150x84 - دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 - فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DoorsRooms Escape King4 150x84 - دانلود بازی Doors&Rooms: Escape King 1.0.1 - فرار از اتاق برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 + 96 + 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR