دانلود Easy Dark Mode 1.4.2.10 – فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11

دانلود Easy Dark Mode 1.0.0.2 - فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10

 

دانلود Easy Dark Mode

| فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11 |

 

Easy Dark Mode 1.4.2.10 نام نرم افزار ساده و کم‌حجم برای فعال‌سازی حالت تیره (تاریک) در ویندوز 10 و 11 است. همانطور که می‌دانید، در حالت پیش‌فرض رنگ پنجره‌ها و محیط گرافیکی ویندوز 10، با بک‌گراند سفید طراحی شده است. زمانی که کاربر قصد داشته باشد در فضاهای تاریک با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کند، رنگ سفید موجب آسیب رساندن به چشم او می‌شود. راهکار حل این مشکل، استفاده از بک‌گراند تیره در سناریوی گفته شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، حالت تیره‌رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کنید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با کامپیوتر خود در تاریکی شب به مدت طولانی استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد که جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها از این برنامه استفاده کنید. نرم افزار مذکور با دارا بودن حجم بسیار اندک، قادر است تنها با یک کلیک حالت تیره رنگ را برای پنجره‌ها در ویندوز 10 فعال کند. همچنین در هر زمان شما می‌توانید تنها با یک کلیک، تنظیمات را به حالت پیش‌فرض تغییر داده و در هر زمان نسبت به اعمال این تغییر اعمال نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Dark Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Dark Mode :

– امکان جابه‌جایی آسان و سریع بین حالت تیره و روشن در ویندوز 10 و 11

– عدم نیاز به نصب و امکان قابل حمل بودن

– توانایی اجرای خودکار همزمان با بوت شدن ویندوز

– سادگی در استفاده – عملکرد سریع و آسان

– سازگار با نسخه 1803 و بالاتر ویندوز 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy Dark Mode.cover1  300x136 - دانلود Easy Dark Mode 1.4.2.10 - فعال‌سازی آسان حالت تیره در ویندوز 10/11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR