دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 – تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 - تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Critical Sniper Shooting برای اندروید

| بازی تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Critical Sniper Shooting 1.1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Veronica Velasquez است. اسلحه خود را آماده ساخته و خود را به عنوان یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای به اثبات برسانید. نیروهای دشمن، در تاریکی‌ها پنهان شده‌اند؛ حال این وظیفه بر عهده شما گذاشته شده است که در موقعیت خود مستقر شده و پس از هدف‌گیری به سمت آن‌ها شلیک کنید. شما یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای هستید، از این روی ترس و دلهره هیچ جایگاهی در وجودتان ندارد! در این بازی، شما به ده‌ها سلاح با تکنولوژی بالا دسترسی دارید که شلیک با استفاده از هریک، خصوصیت و ویژگی‌ خاص خود را دارد. از این روی شما می‌توانید اسلحه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن برای به نمایش گذاشتن مهارت تیراندازی خود در طول ماموریت‌ها استفاده کنید.

در این بازی، سبک‌های متنوعی از تیراندازی به شما پیشنهاد داده می‌شود که هریک خصوصیت خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در حالت تیراندازی از راه دور، شما می‌توانید به عنوان یک اسنایپر کاربلد مهارت خود را به نمایش بگذارید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این بازی، امکان ردیابی شلیک‌ها در حالت صحنه آهسته است. بدین ترتیب شما می‌توانید ماموریت‌ها را به انجام رسانده و در پایان نحوه عملکرد خود را در تیراندازی بازبینی کنید. هم اکنون می توانید بازی Critical Sniper Shooting را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Critical Sniper Shooting :

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف با تکنولوژی پیشرفته

– امکان بازی در حالات و سبک‌های مختلف

– توانایی تیراندازی از راه دور، از خفا و …

– امکان رهگیری گلوله‌ها و مشاهده شلیک در نمای صحنه آهسته

– گیم‌پلی خلاقانه و منحصر به فرد

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Critical Sniper Shooting1 150x84 - دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 - تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Critical Sniper Shooting2 150x84 - دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 - تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Critical Sniper Shooting3 150x84 - دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 - تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Critical Sniper Shooting4 150x84 - دانلود بازی Critical Sniper Shooting 1.1.2 - تیراندازی اول‌شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR