دانلود Advanced URL Catalog 2.36 – نرم افزار مدیریت و نگهداری آدرس‌های اینترنتی

دانلود Advanced URL Catalog 2.36 - نرم افزار مدیریت و نگهداری آدرس‌های اینترنتی

 

دانلود Advanced URL Catalog

| نرم افزار مدیریت و نگهداری آدرس‌های اینترنتی |

 

Advanced URL Catalog 2.36 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید تا هر تعداد آدرس اینترنتی را در محیطی زیبا و ساده نگهداری کرده و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همانطور که می‌دانید، این قابلیت در مرورگرهای اینترنتی تحت عناوینی همچون بوکمارک کردن آدرس‌ها و یا اضافه کردن آن‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها شناخته می‌شود. بسیاری از کاربران اینترنتی در طول روز به طور همزمان از چندین مرورگر مختلف استفاده کرده و لیست علاقه‌مندی آن‌ها در هر مرورگر با هم متفاوت است. نرم افزاری که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، با کلیه مرورگرهای اینترنتی سازگاری کامل دارد و از این روی شما می‌توانید کلیه آدرس‌های ذخیره شده در آنان را مشاهده کرده و هریک را به طور مستقیم مدیریت کنید.

این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و زیبا، شما را قادر می‌سازد تا به آسانی بتوانید کلیه لینک‌های اضافه شده به لیست علاقه‌مندی‌ها را مشاهده کرده و مدیریت آنان را به طور آنلاین و بروز انجام دهید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور شما را قادر می‌سازد تا از ذخیره شدن چندین آدرس تکراری در مرورگرها جلوگیری کرده و آدرس‌های اینترنتی مدنظر خود را با نظم و سهولت بیشتری سازمان‌دهی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Advanced URL Catalog را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Advanced URL Catalog :

– امکان نگهداری، سازماندهی، حذف و یا بررسی صفحات اینترنتی ذخیره شده

– سازگاری با تمامی مرورگرهای اینترنتی رایج از قبیل گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و …

– توانایی رمزگذاری پایگاه بوکمارک‌ها و آدرس‌های اینترنتی موجود بر روی سیستم

– توانایی حذف آدرس‌های تکراری

– قابلیت جستجوی آسان آدرس‌ها در بین دیتای کلیه مرورگرها

– امکان باز کردن آدرس‌ها در مرورگر اینترنتی دلخواه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advanced URL Catalog.cover1  300x199 - دانلود Advanced URL Catalog 2.36 - نرم افزار مدیریت و نگهداری آدرس‌های اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR