دانلود فونت لاله زار – قلم فارسی و بسیار زیبای لاله زار؛ طراحی شده توسط گوگل!

دانلود فونت لاله زار - قلم فارسی و بسیار زیبای لاله زار؛ طراحی شده توسط گوگل!

 

دانلود فونت لاله زار

| قلم فارسی و بسیار زیبای لاله زار؛ طراحی شده توسط گوگل! |

 

لاله زار نام یک فونت فارسی جدید و بسیار زیبا در حال و هوای سینمای پیش از انقلاب است. دقت در این فونت، ما را به یاد پوسترهای قدیمی موجود در لاله‌زار تهران می‌اندازد؛ خاطراتی که گواهی بر نام‌گذاری این فونت بسیار زیبا و جذاب هستند. فونت زیبای لاله‌زار، به طور رسمی توسط کمپانی گوگل منتشر شده و یک صفحه رسمی نیز در دامنه گوگل به خود اختصاص داده است. طراح این فونت خلاقانه و بسیار زیبا، برنا ایزد پناه بوده و مناسب برای طراحی پوستر، لوگو، طراحی عناوین سینمایی و تلویزیونی، استفاده در اپلیکیشن‌های موبایل و یا حتی کاربرد ویژه در صفحات وب است.

فونت لاله‌زار با سرمایه‌گذاری شرکت گوگل در سال 1394 به طراحی رسید. لاله‌زار به اصطلاح یک قلم فارسی/عربی نمایشی است که از آن برای طراحی عناوین و تیترهایی در اندازه‌های بزرگ و یا متن‌های کوتاه استفاده می‌شود. فضای گرافیکی ایجاد شده توسط این فونت، به ایجاد فضای دوستانه نزدیک بوده و عمدتا در استفاده‌های غیررسمی کاربرد دارد. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این فونت بسیار زیبا و جذاب، شکل و شمایل جذابی را به متون خود ارائه کنید. هم اکنون می‌توانید فونت لاله زار را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: لاله زار
طراح: برنا ایزد پناه
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF + OTF
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR