دانلود Siemens Simcenter Amesim 2021.1.0 x64 – نرم افزار آنالیز، مدل سازی و شبیه سازی سیستم‌های مکاترونیک

دانلود Siemens Simcenter Amesim 2021.1.0 x64 - نرم افزار آنالیز، مدل سازی و شبیه سازی سیستم‌های مکاترونیک

 

دانلود Siemens Simcenter Amesim

| نرم افزار آنالیز، مدل سازی و شبیه سازی سیستم‌های مکاترونیک |

 

Siemens Simcenter Amesim 2021.1.0 x64 امکانی را برای مهندسی فراهم می‌کند تا بتوانند ضمن به‌کارگیری یک راهکار کاملا یکپارچه، بازدهی یک سیستم مکاترونیک را با دقت بسیار بالا پیش‌بینی و شبیه‌سازی کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید، مهندسی مکاترونیک تلفیقی از رشته‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر است که با نگاهی یکپارچه به سیستم‌های تشکیل شده از اجزای مکانیکی، کنترلی و نرم افزاری داشته باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، راهکاری است که می‌تواند با یک شبیه‌سازی جامع از سیستم‌های هوشمند، استراتژی‌های کنترلی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

نرم افزار مذکور، یک ابزار شبیه‌سازی قدرتمند برای مدل‌سازی و آنالیز سیستم‌های چند دامنه است. این نرم افزار، پکیجی از ابزارهای قدرتمند برای مدل‌سازی، آنالیز و پیش‌بینی بهره‌وری سیستم‌های مکاترونیک را در خود دارد که هریک از آن‌ها قادرند با فراهم‌سازی داده‌هایی ارزشمند، امکان تصمیم‌گیری برای مدیران یک سازمان را تسهیل بخشیده و پیش‌بینی کاملا دقیقی را از بازدهی سیستم ارائه نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار Siemens Simcenter Amesim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Siemens Simcenter Amesim :

– دارا بودن ابزارهایی قدرتمند به منظور مدل‌سازی، شبیه‌سازی و آنالیز سیستم‌های مکاترونیک

– امکان پیش‌بینی بازدهی سیستم طی بازه‌های زمانی مختلف

– قابلیت اعتبارسنجی وضعیت کنترلی سیستم

– امکان کمک به فرآیند تولید، کاهش زمان و هزینه‌ها

– امکان هوشمندسازی محیط تولید

– امکان مدل‌سازی واقع‌گرایانه سیستم‌های فیزیکی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Siemens Simcenter Amesim.cover1  300x169 - دانلود Siemens Simcenter Amesim 2021.1.0 x64 - نرم افزار آنالیز، مدل سازی و شبیه سازی سیستم‌های مکاترونیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR