دانلود دوره آموزشی اچ‌تی‌ام‌ال 5 مقدماتی تا پیشرفته – The Complete HTML5 Course: From Beginning to Expert

دانلود دوره آموزشی اچ‌تی‌ام‌ال 5 مقدماتی تا پیشرفته - The Complete HTML5 Course: From Beginning to Expert

 

دانلود دوره آموزشی اچ‌تی‌ام‌ال 5 – مقدماتی تا پیشرفته

| The Complete HTML5 Course: From Beginning to Expert |

MP4 | | Duration: 2.5 Hours | Language: English

 

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت ریسپانسیو نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. این دوره آموزشی، سعی بر آن دارد تا شما علاقه‌مندان به یادگیری مهارت طراحی وب را از مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته با مهارت کدنویسی اچ‌تی‌ام‌ال 5 آشنا کند. این دوره آموزشی، تمامی مهارت‌های مورد نظر شما برای طراحی صفحات وب را در خود دارد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، ده‌ها نمونه کار مختلف را در آرشیو قرار دهید. همانطور که می‌دانید، صفحات وب از تگ‌هایی تحت عنوان اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) تشکیل شده‌اند. در واقع هر عنصری که بر روی صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل ترکیب چند صد کد به زبان اچ‌تی‌ام‌ال است که در کنار همدیگر، صفحه وب پیش روی شما را تشکیل داده‌اند.

بدین ترتیب، هر فردی که بخواهد وارد کسب و کار طراحی وب شده و مهارت خود را در این زمینه نشان دهد، لازم است که آشنایی مناسبی با طراحی وب و تکنولوژی‌های رایج در آن داشته باشد. یکی از زبان‌های ابتدایی برای ورود به دنیای کدنویسی و مهارت طراحی وب، زبان اچ‌تی‌ام‌ال است. این زبان، در طول چند دهه‌ای که پا به دنیای وب گذاشته تاکنون، دست‌خوش تغییر و تحولات متعددی شده است که در حال حاضر، نسخه پنجم آن در صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این دوره آموزشی، مهارت خود را از این زبان برنامه‌نویسی بهبود بخشیده و به این کسب و کار پردرآمد وارد شوید. هم اکنون می توانید فیلم آموزش اچ‌تی‌ام‌ال 5 مقدماتی تا پیشرفته را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی اچ‌تی‌ام‌ال 5 مقدماتی تا پیشرفته :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی اچ‌تی‌ام‌ال

– آشنایی با تفاوت‌های اچ‌تی‌ام‌ال 5 و اچ‌تی‌ام‌ال 4

– آشنایی با تگ‌های اچ‌تی‌ام‌ال

– آشنایی با انواع لینک‌ها در صفحات وب

– نحوه لینک کردن عبارات در صفحه

– نحوه لینک کردن ایمیل در صفحات وب

– نحوه قرار دادن محتوای چند‌رسانه‌ای در صفحات وب

– آشنایی با جداول و فرم‌ها در اچ‌تی‌ام‌ال

– آشنایی با مفاهیم سی‌اس‌اس (CSS) چند قالب‌بندی وب‌سایت

– آشنایی با فونت‌ها، رنگ‌ها در محتوای وب

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.21 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR