دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 – رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 - رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition برای اندروید

| بازی رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Creative Mobile است.اگر شما نیز از علاقه‌مندان به رقابت‌های موتورسواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه بازی اندرویدی مسابقات درگ را از دست ندهید. این بازی، جنبه‌هایی واقع‌گرایانه از رقابت‌ها را برای شما به تصویر می‌کشد که در آن، قوانین فیزیکی حاکم بر رقابت‌ها را با بیشترین جزئیات شبیه‌سازی شده‌اند. به طور کلی در این بازی 17 موتورسیکلت مختلف طراحی شده است که با استفاده از خصوصیات منحصر به فرد هریک از آن‌ها، می‌توانید حضوری مهیج و جذاب در رقابت‌ها پیدا کرده و مهارت خود را در طول آن‌ها به چالش بکشید.

در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید موتورسیکلت رویایی خود را انتخاب کرده و رقابت‌هایی جذاب و هیجان‌آور با حضور میلیون‌ها پلیر دیگر تجربه کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با پیروزی در مسابقات، درآمد خود را نیز افزایش داده و بدین ترتیب موتورسیکلت خود را به مشخصه‌های فنی یا ظاهری جدید و شخصی‌سازی شده ارتقا دهید. در این بازی، هیچ خبری از سوخت‌گیری برای موتورسیکلت‌ها وجود نداشته و شما می‌توانید تمام تمرکز خود را بر روی تعویض به موقع دنده‌ها و همچنین کنترل صحیح موتورسیکلت خود در طول رقابت‌ها معطوف کنید. هم اکنون می توانید بازی Drag Racing: Bike Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drag Racing: Bike Edition :

– امکان رانندگی بدون محدودیت

– دارا بودن چالش‌هایی واقعی با حضور میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا

– قابلیت ارتقای خصوصیات موتورسیکلت

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

– توانایی به دست گرفتن دنده موتورسیکلت به صورت دستی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drag Racing Bike Edition1 150x94 - دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 - رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Drag Racing Bike Edition2 150x94 - دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 - رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Drag Racing Bike Edition3 150x94 - دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 - رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Drag Racing Bike Edition4 150x94 - دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition 2.0.2 - رقابت موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR