دانلود DriversCloud 12.0.21.0 x86/x64 – نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

دانلود DriversCloud 10.0.8.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

 

دانلود DriversCloud

| نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها |

 

DriversCloud 12.0.21.0 x86/x64 نام نرم افزاری رایگان و ساده برای جستجو و دریافت تازه‌ترین درایورها برای محصولات سخت‌افزاری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، از در دسترس بودن نسخه جدید درایورها برای سخت‌افزار سیستم اطلاع یافته و سپس نسبت به دریافت و نصب آنان اقدام نماید. مزیت این روش در مقایسه با جستجو و دانلود دستی درایورها، این است که نرم افزار فعلی به کاربر این اطمینان را می‌دهد که درایور در حال دریافت، کاملا با سخت افزار سیستم سازگاری داشته و بدین ترتیب از دانلود درایورهای ناسازگار جلوگیری خواهد شد.

این نرم افزار می‌تواند با اولین اجرا، اطلاعاتی جامع و کامل را از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شما نمایش دهد تا در ادامه قادر باشید نسخه درایورهای نصب شده را با تازه‌ترین نسخه‌های ارائه شده مقایسه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، به اطلاعاتی جامع در رابطه با مشخصات سیستم دست پیدا کرده و در صورت تمایل از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DriversCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DriversCloud :

– نمایش اطلاعات جامع از نرم افزار و سخت افزار سیستم

– امکان تهیه خروجی از نتایج گزارشات

– قابلیت دریافت تازه‌ترین نسخه درایورها به صورت مستقیم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DriversCloud.cover1  300x159 - دانلود DriversCloud 12.0.21.0 x86/x64 - نرم افزار جستجو و دریافت آخرین درایورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10/11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR