دانلود فوتبال 11 – نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید

دانلود فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید

 

دانلود فوتبال 11 برای اندروید

| نرم افزار مشاهده نتایج زنده مسابقات فوتبال برای اندروید |

 

فوتبال 11 – نتایج زنده فوتبال 2.3.0 نام یک نرم افزار ایرانی پرمخاطب، مخصوص علاقه‌مندان به فوتبال و دنیای مهیج و جذاب آن است. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید به طور زنده نتایج مربوط به لیگ داخلی/خارجی را به طور زنده دنبال کنید و در هر ساعت از شبانه‌روز از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای فوتبالی روز دنیا مطلع شوید. با افزایش کاربرد شبکه اینترنت و سهولت در دسترسی به آن از طریق گوشی‌های موبایل، استفاده از اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی اخیرا کاربرد و محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کرده است. نرم افزار فوتبال 11، یک اپلیکیشن ایرانی جدید برای مشاهده تازه‌ترین نتایج مربوط به دنیای فوتبال است که با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و زیبا، شما را از تازه‌ترین رویدادهای فوتبالی دنیا آگاه می‌سازد.

در نرم افزار فوتبال 11، شما علاقه‌مندان به دنیای فوتبال همواره می‌توانید تازه‌ترین خبرها را بر روی گوشی موبایل خود دریافت کرده و زودتر از دوستان خود نسبت به آخرین رویدادها، نقل و انتقالات تیم‌ها و … مطلع شوید. رابط گرافیکی کاملا فارسی این نرم افزار به نحوی طراحی شده که همه کاربران بتوانند در نهایت سهولت با آن کار کرده و از امکانات جذاب و مهیج آن بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید نرم افزار فوتبال 11 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار فوتبال 11 :

– نمایش تازه‌ترین اخبار لیگ برتر ایران، لالیگا اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا، بوندسلیگا آلمان، لیگ 1 فرانسه، سوپر لیگ ترکیه، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آسیا، لیگ اروپا و …

– نمایش تازه‌ترین اخبار نقل و انتقالات داخلی و خارجی

– ارسال اعلان برای اخبار داغ

– دسترسی به تازه‌ترین اخبار و حواشی فوتبالی

– امکان مقایسه نتایج تیم‌ها، ترکیب، آمار و …

– نمایش جدول زنده لیگ‌های معتبر کشورهای مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Football11 1 84x150 - دانلود فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید Football11 2 84x150 - دانلود فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید Football11 3 84x150 - دانلود فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید Football11 4 84x150 - دانلود فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال 2.3.0 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR