دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 – جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 - جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ultimate Robot Fighting برای اندروید

| بازی جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Ultimate Robot Fighting 1.1.123 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited است. اگر برای تجربه یک نبرد اکشن و متفاوت آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم در جنگ ربات‌ها حضور پیدا کنید! در این بازی، شما می‌توانید ربات مورد نظر خود را برای یک نبرد بزرگ و حماسی از ابتدا بسازید و سپس به صورت فردی و یا گروهی به نبرد با حریفان خود بپردازید. این چالش، شامل ساخت یک گروه از ربات‌های تنومند و قوی با امکانات منحصر به فرد است که هریک با حرکات رزمی خاص خود، می‌‌توانند خودی نشان دهند.

این بازی اندرویدی جدید و سرگرم‌کننده، آینده‌ای جالب توجه را برای ربات‌ها و آینده هوش مصنوعی متصور می‌شود که این دستگاه‌ها به خود آگاهی کامل رسیده و با برگذاری مسابقاتی دو یا چند نفره، سعی می‌کنند قدرت خود را به رخ رقبای خود بکشند. شما می‌توانید با دانلود این بازی و طراحی ربات دلخواه خود، نقشی در این مسابقات داشته و جذابیت خاص نبردها را از دیدگاه خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Ultimate Robot Fighting را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ultimate Robot Fighting :

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– توانایی آماده‌سازی گروه‌هایی 3 نفره برای شرکت در نبردها

– قابلیت ارتقای توانایی‌های ربات‌ها

– دارا بودن تعداد 45 ربات با توانایی منحصر به فرد

– قابلیت بازی آنلاین با دیگر حریفان در سراسر دنیا

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Robot Fighting1 150x84 - دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 - جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Ultimate Robot Fighting2 150x84 - دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 - جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Ultimate Robot Fighting3 150x84 - دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 - جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Ultimate Robot Fighting4 150x84 - دانلود بازی Ultimate Robot Fighting 1.1.123 - جنگ ربات‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 + 197 + 239 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR