دانلود Math Resource Studio Professional 7.0.189 + Portable – ایجاد صفحات حل تمرین ریاضی

دانلود Math Resource Studio Professional 6.1.9.0 - ایجاد صفحات حل تمرین ریاضی

 

دانلود Math Resource Studio

| ایجاد صفحات حل تمرین ریاضی |

 

Math Resource Studio Professional 7.0.189 + Portable نام نرم افزاری است که از آن به عنوان یک راهکار کمک آموزشی مفید و قدرتمند برای دانش‌آموزان و یا مدرسین ریاضی به شمار می‌رود. با استفاده از این ابزار، افراد می‌توانند صفحات حل تمرین دلخواه خود را در نهایت سادگی ایجاد کرده و مهارت خود را در حل تمارین مختلف بهبود بخشند. با رشد و توسعه استفاده از راهکارهای نرم افزاری در رشته‌های تحصیلی مختلف، ابزارهای متعددی برای تسهیل در روند آموزش و اجرا در اختیار افراد قرار گرفته است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، در واقع یک راهکار آموزشی مفید و قدرتمند برای ایجاد صفحات حل تمرین ریاضی است. با استفاده از این برنامه، شما به آسانی می‌توانید صفحاتی را برای تقویت مهارت خود بر روی مسائل مختلف ریاضی ایجاد کرده و با پرینت آن‌ها، در هر زمان به منابع خود دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که قادر باشد معادلات مورد نظر شما را برای یادگیری بهتر در کنار هم قرار داده و یا اینکه لیستی از فرمول‌ها، تمارین و یا آزمون را برای شما ایجاد کند، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. این برنامه به طور کلی از 120 ساختار مختلف برای صفحات مدنظر شما پشتیبانی می‌کند که ده‌ها موضوع مختلف ریاضی را در خود داشته و شما را قادر می‌سازد تا به آسانی بتوانید برای هریک از آن‌ها، صفحات دلخواه خود را طراحی و پرینت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Math Resource Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Math Resource Studio :

– امکان طراحی صفحات آموزشی ریاضی برای مفاهیمی همچون جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و …

– سازگاری با عملگرهای ساده تا پیشرفته

– امکان طراحی جداول و قرار دادن دیتای مختلف در درون آن‌ها

– امکان کار با اشکال هندسی، زوایا، محیط، مساحت و …

– پشتیبانی از ساختارهای عددی مختلف

– امکان کار با نمودارهای خطی و میله‌ای

– صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای طراحی و پرینت برگه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Math Resource Studio.cover1  300x244 - دانلود Math Resource Studio Professional 7.0.189 + Portable - ایجاد صفحات حل تمرین ریاضی

 



مهرگان آی‌تی


INFO:

– basic number operations
– advanced number operations
– number concepts
– algebra
– geometry
– fractions
– numeration
– number lines
– time
– consumer math
– math puzzles
– ratio and percent
– measurement
– tables and drills
– graphing
– coordinates

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR