دانلود بازی Sport Racing 0.6 – اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید

دانلود بازی Sport Racing 0.6 - اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید

 

دانلود بازی Sport Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید  |

 

Sport Racing 0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی zBoson Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، ترکیبی است از لذت و هیجان دنیای اتومبیل‌رانی با عناصری واقع‌گرایانه که فضایی فوق‌العاده را در طول رقابت‌ها برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید با گزینش اتومبیل رویایی خود، پا به عرصه این مسابقات گذاشته و در صدها رویداد مهیج و جذاب در سراسر دنیا شرکت کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با شکست دادن حریفان خود در طول هر رقابت، مبلغ قابل توجهی را به دست آورده و یک قدم اتومبیل خود را به خودروی افسانه‌ای مدنظرتان نزدیک‌تر کنید.

این بازی در مجموع 20 اتومبیل فوق‌العاده را در خود دارد که از جمله آن‌ها می‌تواند با تازه‌ترین مدل‌های تویوتا، بی‌ام‌و، فورد موستانگ، نیسان، مک‌لارن و … اشاره کرد. بر اساس توضیحات سازنده این بازی، قرار است در هر بروزرسانی تعداد این لیست به طور مداوم ارتقا پیدا کند. شما می‌توانید با انتخاب وسیله نقلیه رویایی خود، به مسابقاتی قدم بگذارید که همچون واقعیت مهارت و هیجان اتومبیل‌رانی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. هم اکنون می توانید بازی Sport Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sport Racing :

– دارا بودن تعداد 20 اتومبیل سوپر اسپرت و رویایی (این لیست بروز می‌شود.)

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– قابلیت شخصی‌سازی رقابت‌ها

– شبیه‌سازی واقعی اتومبیل‌ها و محیط‌ها

– تکنولوژی فوق پیشرفته گرافیکی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت اتومبیل‌ها

– امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین و آفلاین

– دارا بودن زوایای مختلف دوربین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sport Racing1 150x84 - دانلود بازی Sport Racing 0.6 - اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید Sport Racing2 150x84 - دانلود بازی Sport Racing 0.6 - اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید Sport Racing3 150x84 - دانلود بازی Sport Racing 0.6 - اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید Sport Racing4 150x84 - دانلود بازی Sport Racing 0.6 - اتومبیل‌رانی اسپرت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR