دانلود Measurement Studio 2019 19.0.0d – افزونه ویژوال استودیو برای ساخت برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، دما و …

دانلود Measurement Studio 2019 19.0.0d - افزونه ویژوال استودیو برای ساخت برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، دما و ...

 

دانلود Measurement Studio 2019

| افزونه ویژوال استودیو برای ساخت برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، دما و … |

 

Measurement Studio 2019 19.0.0d نام یک افزونه شناخته شده و قدرتمند برای ویژوال استودیو (Visual Studio) است که امکانات گسترده‌ای را در زمینه ساخت برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، دما و … در حوزه‌های مختلف صنعت برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. همانطور که می‌دانید، امروزه برای نرم افزارهای رایانه‌ای نمی‌توان هیچگونه محدودیتی را در نظر گرفت. از حوزه‌های مختلف صنعت گرفته تا راهکارهای آموزشی و …، تماما درگیر نرم افزارهای رایانه‌ای بوده و دیجیتالی شدن تمام این‌ها، تا حد قابل ملاحظه‌ای در صرف هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهد کرد. افزونه جدیدی که این بار برای شما توسعه‌دهندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، شامل مجموعه‌ای از ابزارهای دات‌نت (Net.) برای ساخت برنامه‌های تست مهندسی و اندازه‌گیری است.

با استفاده از این افزونه، توسعه‌دهندگان به مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی در تولباکس ویژوال استودیو دسترسی دارند که می‌تواند آن‌ها را در توسعه برنامه‌هایی کاربردی در عرصه صنعت یاری دهد. با استفاده از برنامه‌هایی که توسط این افزونه توسعه داده می‌شوند، کاربر می‌تواند حوزه فعالیت خود را به گونه‌ای تنظیم کند که اپلیکیشن قادر باشد تمامی داده‌ها و مشخصه‌های تعیین شده را با استفاده از سنسورها اندازه‌گیری کرده و در سیستم به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Measurement Studio 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Measurement Studio 2019 :

– دارا بودن توابع و کلاس‌های از پیش آماده شده برای استفاده در برنامه‌ها

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویژوال استودیو

– دارا بودن مجموعه‌ای از توابع تجزیه و تحلیل، فیلترهای دیجیتالی و شبیه‌سازی

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Measurement Studio 2019.cover1  300x231 - دانلود Measurement Studio 2019 19.0.0d - افزونه ویژوال استودیو برای ساخت برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، دما و ...

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 584 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR