دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4 – تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4 - تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game برای اندروید

| پازل تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Timuz Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، قرار است که مهارت تیراندازی را در شما تقویت کند. شما به عنوان یک تک‌تیرانداز آمریکایی در بازی به ایفای نقش خواهید پرداخت. در هر مرحله از بازی، شما باید با اسلحه خود فرد قربانی را نشانه‌گیری کرده و سپس با یک شلیک او را از پای درآورید. اکنون وقت آن است که مهارت بالای خود در تیراندازی را به چالش کشیده و خود را به عنوان یکی از بهترین تک‌تیراندازان آمریکایی به اثبات برسانید.

سبک و سیاق ماموریت‌ها در بازی، شامل حرکت یک قطار به منظور جابه‌جایی اقلام مختلف است. انجام این عملیات، نیازمند ملاحظات خاصی است که شما نیز به عنوان بخشی از این ماموریت حساس ایفای نقش می‌کنید. در همین راستا، شما می‌توانید با استقرار در یک موقعیت مناسب، به سمت دشمن خود از راه دور نشانه‌گیری کرده و در فرصت مناسب، شلیکی با کمترین درصد خطا را انجام داده و دشمن را از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی Sniper 3D: Train Shooting Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper 3D: Train Shooting Game :

– دارا بودن ده‌‌ها ماموریت جذاب و دیدنی

– توانایی نقش‌آفرینی در موقعیت‌های حساس و پرهیجان

– امکان بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف

– قابلیت نشانه‌گیری با اسلحه اسنایپر با کمترین درصد خطای شلیک

– مناسب برای دوست‌داران بازی‌های اول شخص

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper 3D 1 150x84 - دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4  - تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper 3D 2 150x84 - دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4  - تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper 3D 3 150x84 - دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4  - تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper 3D 4 150x84 - دانلود بازی Sniper 3D: Train Shooting Game 3.4  - تک‌تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR