دانلود Avira PC Cleaner 3.0.0.125 – نرم افزار پاک‌سازی رجیستری ویندوز

دانلود Avira PC Cleaner 3.0.0.125 - نرم افزار پاک‌سازی رجیستری ویندوز

 

دانلود Avira PC Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی رجیستری ویندوز |

 

Avira PC Cleaner 3.0.0.125 نام نرم افزاری است که کاربران به کمک آن می‌توانند رجیستری ویندوز را از دیتای اضافی و باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده پاک‌سازی کنند. بارها پیش آمده که یک محصول نرم افزاری، حتی پس از پاک شدن از سیستم، آثار خود را در رجیستری ویندوز بر جای گذاشته است. این موضوع سبب می‌شود که رفته رفته رجیستری ویندوز حجم سنگین‌تری پیدا کرده و بر بهره‌وری سیستم تاثیر منفی بگذارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید رجیستری ویندوز را از ردپای محصولات اویرا (Avira) پاک‌سازی کنید.

گاها پیش می‌آید که بنابر دلایلی مختلف، کاربر نیاز داشته باشد که یکی از محصولات اویرا را از سیستم حذف و دوباره نصب کند. در این شرایط، پاک کردن نرم افزار از کنترل پنل ویندوز، منجر به حذف تمامی وابستگی‌های آن نخواهد شد. از این روی، برای پاک کردن تمامی این داده‌ها، لازم است که از ابزاری جایگزین استفاده کنید. نرم افزاری که این بار به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید داده‌های باقی مانده از محصولات اویرا را به طور کامل از سیستم حذف نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Avira PC Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avira PC Cleaner :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان پاک‌سازی کامل داده‌های محصولات اویرا از سیستم

– جلوگیری از بر جای ماندن داده‌ها پس از پاک شدن از سیستم

– سازگاری با کلیه محصولات اویرا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avira PC Cleaner.cover1  300x233 - دانلود Avira PC Cleaner 3.0.0.125 - نرم افزار پاک‌سازی رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR