دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC

دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC

 

دانلود بازی Special Counter Force Attack برای کامپیوتر

| بازی تیراندازی گروه ضربت |

| نسخه PLAZA |

 

Special Counter Force Attack بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Bleeding Edge Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برایتان مهیا شده تا به عنوان یکی از اعضای نیروی ویژه نقش‌آفرینی کرده و با به دست‌گیری اسلحه، به رویارویی با دشمنان پردازید. افرادی که در پیش روی شما قرار دارند، از بی‌رحم‌ترین دشمنانی هستند که تاکنون در برابر آنان ایستادگی کرده‌اید. آن‌ها هرچیزی که در مسیرشان قرار گیرد را از بین خواهند برد. از این روی، لازم است که نسبت به آنان نیز به دور هرگونه احساس رفتار کرده و با یک استراتژی منحصر به فرد، آنان را یکی پس از دیگری از پای درآورید.

در این بازی، شما می‌توانید مهارت تیراندازی خود را در حالات مختلفی به چالش بکشید. به عنوان مثال، در یک حالت می‌توانید به قلمروی دشمن وارد شده و به طور ناگهانی شروع به تیراندازی به سمت آنان کنید. در این حالت، هیجان و سرعت بسیار بالایی چاشنی کار است بسیاری از دشمنان در همان بدو ورود متوجه حضور شما خواهند شد. در حالت دیگر، شما می‌توانید تیراندازی از خفا را تجربه کرده و ضمن مرقابت از موقعیت خود، دشمنان را یکی پس از دیگری و از موقعیتی ناشناس برای آن‌ها از بین ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Special Counter Force Attack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Special Counter Force Attack1 300x169 - دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC Special Counter Force Attack2 300x169 - دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC

 

Special Counter Force Attack4 300x169 - دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC Special Counter Force Attack3 300x169 - دانلود بازی Special Counter Force Attack برای PC

 

تریلر بازی Special Counter Force Attack :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bit
Processor: i3-3220 INTEL or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 550 or AMD Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5/i7 or AMD Ryzen 5 1600, 3.20 Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 4GB or AMD Radeon R9 290X, 4GB
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 790 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR