دانلود CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator 1.1.2.4 – ساخت و خواندن کیو آر کد

دانلود CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator 1.1.2.4 - ساخت و خواندن کیو آر کد

 

دانلود CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator

| ساخت و خواندن کیو آر کد |

 

CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator 1.1.2.4 کیو آر کد (QR Code) یا به طور دقیق‌تر، کدهایی با با پاسخ سریع (Quicl Response Codes)، این روزها کاربرد بسیار وسیعی در دنیای مدرن پیدا کرده‌اند. این کدها، نمایی دو بعدی دارند و با دارا بودن نقاط مختلف در یک صفحه مربعی شکل، این امکان را فراهم می‌آورند تا بتوانید یک جنبه کاملا دیجیتالیزه شده را در زندگی روزمره خود تجربه کنید. شکل و شمایل دوست‌داشتنی و آشنای کیو آر کدها، به گونه‌ای هستند که همه ما مشتاق به اسکن و استفاده از آنان می‌شویم! این کدها، قابلیت اسکن با دوربین گوشی‌های موبایل را دارند و افراد تنها با استفاده از یک الیکیشن کیو آر کد ریدر می‌تواند به محتوای آن دسترسی پیدا کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان مهیا خواهد ساخت تا بتوانید در محیط سیستم‌عامل ویندوز، بارکدها را بخوانید و یا اینکه برای محتوای مورد نظر خود، یک کیو آر کد انحصاری را تولید نمایید. از این روی برای تولید کیو آر کد، هیچ نیازی به استفاده از سرویس‌های آنلاین و ناشخاته نیست و شما با دانلود این ابزار رایگان و کاربردی، می‌توانید امکان خواندن و یا تولید کردن کیو آر کد را به سیستم خود بیاورید. هم اکنون می توانید نرم افزار CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator :

– امکان خواندن و تولید کردن کیو آر کد در ویندوز

– توانایی استفاده شخصی و یا تجاری به صورت کاملا رایگان

– امکان رمزگشایی از کیو آر کدها بدون نیاز به استفاده از سرویس‌های آنلاین

– امکان استخراج محتوای کیو آر کد از طریق تصاویر موجود در کلیپ بورد

– توانایی ذخیره اطلاعات کیو آر کد در قالب فایل متنی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CodeTwo QR Code Desktop Reader Generator.cover1  280x300 - دانلود CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator 1.1.2.4 - ساخت و خواندن کیو آر کد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR