دانلود Processing 3.5.4 x86/x64 Win/Mac/Linux – یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده

دانلود Processing 3.5.3 x86/x64 - یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده

 

دانلود Processing

| یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده |

 

Processing 3.5.4 x86/x64 Win/Mac/Linux یک راهکار شناخته شده و قدرتمند در زمینه یادگیری برنامه‌نویسی و ورود به دنیای کدزنی به زبانی ساده و آسان است. نرم افزار پروسسینگ، در واقع یک پلتفرم متن باز است که با استفاده از آن شما می‌توانید نحوه کدنویسی و ایجاد محیط گرافیکی را در نهایت سهولت یاد بگیرید. این ابزار، برای اولین بار در سال 2001 به بازار عرضه شد و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از زمان عرضه، هزاران تفر از دانش‌آموزان و دانشجویان برای طراحی محیط‌های گرافیکی و یادگیری شیوه صحیح‌ کدزنی استفاده می‌کنند. به بیان دیگر، نرم افزار پراسسینگ را می‌توان یک زبان برنامه‌نویسی کاملا متفاوت معرفی کرد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مفاهیم پایه در دنیای برنامه‌نویسی را آموخته و همزمان با آن، به یادگیری دیگر زبان‌ها با درکی عمیق‌تر بپردازید.

یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای افراد غیرحرفه‌ای کار چندان ساده‌ای نیست؛ از این روی بسیاری از مراکز آموزشی در تلاش هستند تا افراد را با ایده‌هایی نوآورانه به این مهارت علاقه‌مند کنند تا بتوان در قالب مفاهیم بصری، به ارتقای دانش برنامه‌نویسی افراد پرداخت. زبان برنامه‌نویسی در پراسسینگ تا حد امکان ساده و آسان طراحی شده و می‌توان آن را در پیاده‌سازی انواع پروژه‌های مهندسی مورد استفاده قرار داد. در صفحه اصلی توصیف این ابزار توسط توسعه‌دهندگان آن می‌خوانیم که با استفاده از پراسسینگ، هرنمندان فعال در عرصه فناوری اطلاعات می‌توانند با کمترین میزان کدنویسی، آثار گرافیکی و بصری زیبایی را خلق کرده و آن را به عنوان نمونه کار خود در معرض نمایش قرار دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار Processing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Processing :

– امکان دریافت رایگان و متن باز بودن

– امکان تولید برنامه‌های تعاملی با خروجی 2 بعدی و 3 بعدی

– سازگاری با سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس

– دارا بودن بیش از 100 کتابخانه مختلف برای گسترش سطح کدها

– دارا بودن مستندات آموزشی متعدد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Processing.cover2  300x201 - دانلود Processing 3.5.4 x86/x64 Win/Mac/Linux - یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 122/126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR