دانلود QQ Player 4.6.2.1089 – نرم افزار پلیر فایل‌های صوتی و ویدیویی

دانلود QQ Player 4.0.3.470 - نرم افزار پلیر فایل‌های صوتی و ویدیویی

 

دانلود QQ Player

| نرم افزار پلیر فایل‌های صوتی و ویدیویی |

 

QQ Player 4.6.2.1089 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه پخش فرمت‌های صوتی و تصویری است که با دارا بودن امکاناتی متعدد در زمینه مدیریت، ویرایش و تبدیل فایل‌های مالتی مدیا، دست شما را در این زمینه باز می‌گذارد. همانطور که می‌دانید، سادگی در کارکرد و زیبایی محیط نرم افزار، از مهم‌ترین خصوصیاتی است که کاربران برای انتخاب یک پلیر از آن انتظار دارند. نرم افزار کیو کیو پلیر، ابزاری است که با دارا بودن محیط گرافیکی ساده و زیبا، شما را قادر می‌سازد تا به آسانی فرمت‌های دلخواه خود را پخش کرده و از تماشای فیلم‌ها و یا گوش دادن به موزیک‌ها لذت ببرید.

این نرم افزار، ابزاری رایگان در زمینه پخش انواع فرمت‌های مالتی مدیا است که می‌تواند تمامی فایل‌های صوتی و تصویری را برای شما پخش نماید. شما می‌توانید تمامی فایل‌های مورد نظر خود را بدون نیاز به نصب کدک‌های اضافه اجرا کرده و از آنان لذت ببرید. از دیگر امکانات منحصر به فرد این نرم افزار می‌توان به توانایی تهیه اسکرین‌شات از فیلم‌ها، برش فایل‌های صوتی و تصویری، تبدیل فرمت‌های مالتی مدیا، فشرده‌سازی فیلم‌ها، ادغام فایل‌های ویدیویی، انتقال فایل‌ها به دستگاه‌های آیفون و آیپد، پخش فیلم‌های سه‌بعدی و همچنین چسباندن زیرنویس به فیلم‌ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار QQ Player را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QQ Player :

– توانایی پخش آسان فایل‌های صوتی و ویدیویی

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌ها

– امکان تهیه اسکرین‌شات از فیلم‌ها

– قابلیت برش دادن بخشی از فیلم‌ها

– قابلیت تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری

– امکان ادغام فرمت‌های ویدیویی

– امکان انتقال فایل‌های ویدیویی به آیفون و آیپد

– قابلیت پخش ویدیوهای 3 بعدی

– امکان چسباندن زیرنویس به فیلم‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QQ Player.cover1  300x203 - دانلود QQ Player 4.6.2.1089 - نرم افزار پلیر فایل‌های صوتی و ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR