دانلود UkeySoft File Lock 12.0 – نرم افزار قفل کردن فایل‌ها

دانلود UkeySoft File Lock 11.2.0 - نرم افزار قفل کردن فایل‌ها

 

دانلود UkeySoft File Lock

| نرم افزار قفل کردن فایل‌ها |

 

UkeySoft File Lock 12.0 نام نرم افزاری است که شما کاربران عزیز و محترم با استفاده از آن می‌توانید بر روی اطلاعات خود رمزهایی قوی و پیچیده قرار دهید تا هیچ فرد دیگری نتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند. اصلی‌ترین نگرانی افراد در کار با سیستم‌های چند کاربره، مسئله امنیت اطلاعات شخصی است. به طور معمول، افراد سعی می‌کنند که با مخفی‌سازی اطلاعات، از دسترسی دیگر کاربران به فایل‌های شخصی جلوگیری کنند. اما واقعیت امر این است که هر فردی حتی با سطح مهارت اندک از کامپیوتر، به خوبی می‌داند که چگونه می‌توان به فایل‌های مخفی در سیستم دسترسی پیدا کرد. بدین ترتیب، بسیاری از شرکت‌های نرم افزاری به تولید و عرضه محصولاتی با امکان رمزگذاری بر روی اطلاعات دیجیتالی پرداختند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، راهکاری آسان و ساده در زمینه حفاظت از اطلاعات به روش رمزگذاری است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند اطلاعات خود از قبیل فایل‌ها و فولدرها را محافظت کرده و از دسترسی دیگر افراد به آن‌ها جلوگیری کند. هم اکنون می توانید نرم افزار UkeySoft File Lock را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UkeySoft File Lock :

– امکان رمزگذاری بر روی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

– توانایی رمزگذاری فایل‌ها در فلش مموری، هارد دیسک و سی‌دی/دی‌وی‌دی

– امکان مخفی‌سازی فایل‌ها جهت کاهش شانس دست‌یابی به اطلاعات رمزگذاری شده

– قابلیت تعیین رمزهایی پیچیده برای محافظت از اطلاعات

– مناسب برای حفاظت از انواع فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و …

– امکان جلوگیری کردن از حذف فایل‌ها و فولدرها

– قابلیت حذف دائم و غیرقابل برگشت اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UkeySoft File Lock.cover2  300x214 - دانلود UkeySoft File Lock 12.0 - نرم افزار قفل کردن فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR