دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC

دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC

 

دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای کامپیوتر

| بازی تک‌تیرانداز گنگستا 2: انتقام |

| نسخه PLAZA |

 

Gangsta Sniper 2 Revenge بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Tero Lunkka ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه مهیج و جذاب از تیراندازی از خفا است که شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. در این بازی، ماموریت اصلی شما جستجو و پیدا کردن کیف‌های پول و جواهرات است. در هر مرحله از بازی، شما ماموریت دارید که 6 کیف مختلف را برای به دست آوردن پول پیدا کرده و بدین طریق درآمد خود را افزایش دهید. در واقع، هر مرحله از بازی تعداد زیادی از کیف‌های مخفی را در خود دارد که پیدا کردن همه آن‌ها اجباری نبوده و تنها کافی‌ست تعداد تعیین شده در ابتدای مراحل را پیدا کنید.

 هر ماموریت از بازی، شامل 3 دشمن مختلف است که شما را در برابر تکمیل مراحل یاری خواهد کرد. زامبی‌ها، انسان‌های جهش یافته و سربازان سایبورگ، از جمله دشمنان اصلی شما در مراحل بازی هستند. شما می‌توانید برای محافظت از جان خود در برابر دشمنان، به زره و دیگر تجهیزات نظامی هم مسلح شده و مراحل را با آسودگی بیشتری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gangsta Sniper 2 Revenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gangsta Sniper 2 Revenge1 300x169 - دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC Gangsta Sniper 2 Revenge2 300x169 - دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC

 

Gangsta Sniper 2 Revenge3 300x169 - دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC Gangsta Sniper 2 Revenge4 300x169 - دانلود بازی Gangsta Sniper 2 Revenge برای PC

 

تریلر بازی Gangsta Sniper 2 Revenge :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: windows 8
Processor: i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia 900 series
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Direct x9

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1
Processor: i7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nvidia 1000 series
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Direct x9

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.72 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR