دانلود بازی Farlight Explorers برای PC

دانلود بازی Farlight Explorers برای PC

 

دانلود بازی Farlight Explorers برای کامپیوتر

| بازی اکتشاف فضایی |

| نسخه SKIDROW |

 

Farlight Explorers بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Farlight Games Industry ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی برایتان مهیا شده تا بتوانید ضمن سفر به سیارات مختلف در نقاط مختلف کیهان، منابع ارزشمند را از آن‌ها استخراج و جمع‌آوری کنید. اصلی‌ترین چالش‌های مطرح شده در این بازی، شامل مدیریت منبع انرژی الکتریکی، آب، غذا و اکسیژن در ایستگاه فضایی برای زنده ماندن است. شما می‌توانید طریقه ساخت محصولات جدید را به صورت خودکار انجام دهید و با آماده‌سازی فضاپیماهای پیشرفته، محصولات و منابع به دست آمده را به سیاره خانگی خود ارسال کنید.

طرفداران سری بازی‌های استراتژیک در حال و هوای علمی-تخیلی، می‌توانند خود را برای یک تجربه مهیج و جذاب برای حضور در سیارات بیگانه آماده کنند. هر یک از سیاراتی که در این بازی به آنان سفر می‌کنید، دارای خصوصیات منحصر به فردی است که می‌توان با استخراج منابع ارزشمند هریک، ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. به طور کلی، در آغاز این بازی شما با هزاران سیاره مختلف رو به رو هستید که می‌توانید به انتخاب خود، ماموریت فضایی‌تان را آغاز کرده و رفته رفته مستعمرات خود را به جای جای کیهان گسترش دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Farlight Explorers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farlight Explorers1 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC Farlight Explorers2 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC

 

Farlight Explorers3 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC Farlight Explorers4 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC

 

Farlight Explorers5 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC Farlight Explorers6 300x169 - دانلود بازی Farlight Explorers برای PC

 

تریلر بازی Farlight Explorers :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bits,8 64 bits,10 64 bits
Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.05 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR