دانلود دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی: طراحی شیء گرا – Programming Foundations: Object-Oriented Design

دانلود دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی: طراحی شیء گرا - Programming Foundations: Object-Oriented Design

 

دانلود دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی: طراحی شیء گرا

| Programming Foundations: Object-Oriented Design |

MP4 | | Duration: 2h 40m | Language: English

 

دانلود دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی: طراحی شیء گرا نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است که پایه و اساس رویکرد OOP یا Object Oriented Programming به معنی برنامه نویسی شیء گرا، با جزئیات بیشتری در انواع زبان‌های رایج از جمله جاوا (Java)، سی‌شارپ (#C) و … مورد بررسی قرار گیرد. برنامه‌نویسی شیء گرا، سعی بر آن دارد تا نگاه برنامه‌نویسان به برنامه‌نویسی را به دنیای ملموس و واقعی نزدیک‌تر کند تا بدین واسطه، پیاده‌سازی برنامه‌های پیچیده با سهولت بیشتری امکان‌پذیر باشد. به جرأت می‌توان گفت که کیفیت هر محصول نرم افزاری را باید از روی طراحی آن سنجید. طراحی شیء گرا به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا بتواند اپلیکیشن را پیش از آنکه حتی یک خط کد نوشته شود، طراحی کند و ایده‌های مربوط به آن را پیش از پیاده‌سازی مدنظر قرار دهد.

این دوره آموزشی، بر همین مفاهیم مقدماتی تمرکز داشته و سعی بر آن دارد تا با ارائه موضوعاتی نزدیک به دنیای واقعی، مفهوم شیء گرایی در برنامه‌نویسی را در نگاهی عمیق‌تر به علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی ارائه کند. اشیاء، کلاس‌ها، ارث‌بری و … از جمله مفاهیمی هستند که در این دوره آموزشی به طور دقیق و جامع به آن‌ها پرداخته خواهد شد. در ادامه، شما می‌توانید با پیش‌نیاز طراحی اپلیکیشن مدنظر خود آشنا شده و با طراحی نمودار یو‌ام‌ال (UML) و سپس تبدیل نتیجه آن به کد جاوا، سی‌شارپ، روبی یا پایتون، از تجربه شیرین برنامه‌نویسی شیء گرا در زبان برنامه‌نویسی انتخابی خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی: طراحی شیء گرا :

– آشنایی با مفاهیم مقدماتی در برنامه‌نویسی شیء گرا

– آشنایی با کپسوله‌سازی کد و تعریف سطوح دسترسی مختلف

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی کلاس و مفهوم ارث‌بری

– آشنایی با با نحوه طراحی دیاگرام کلاس

– آشنایی با شیوه طراحی اپلیکیشن با قواعد برنامه‌نویسی شیء گرا در زبان برنامه‌نویسی انتخابی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.05 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR