دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 – اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 - اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing Classics برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Racing Classics 1.02.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی T-Bull است. آیا به دنبال بازی اندرویدی هستید که بتواند شما را در تاریخ به عقب برگردانده و امکان رانندگی با خودروهای افسانه‌ای و قدیمی را برایتان فراهم کند؟ اگر نین است، پیشنهاد می‌:نیم فرصت تجربه این بازی جدید و جذاب را از دست ندهید. در این بازی، کلیه عناصر مطابق با استایل خاص دهه 70 و 80 میلادی طراحی شده‌اند و شما در این بین به عنوان راننده یک وسیله نقلیه جذاب و کلاسیک نقش‌آفرینی خواهید کرد.

در این بازی شما می‌توانید مسابقاتی جذاب و مهیج را در حالت آفلاین و آنلاین تجربه کرده و مهارت خود در زمینه هدایت این وسایل نقلیه را به رخ دیگر حریفان خود بکشید. سرعت را به بیشترین حد ممکن افزایش داده و ضمن ارتقای خودرو و تجهیز آن به ویژگی‌های جذاب و خارق‌العاده، سعی بر آن داشته باشید که در تمامی مسابقات به رتبه‌های نخست دست یابید. این بازی حالات مختلفی از مسابقات را به شما پیشنهاد می‌دهد که با حضور در هریک، باید یکی از مهارت‌های خاص اتومبیل‌رانی را در خود تقویت کرده و بهترین نمایش ممکن را به اجرا درآورید. به عنوان مثال، نمایش دریفت‌های خیره‌کننده، حضور در رویدادهای جذاب و دیدنی با اتومبیل‌های کلاسیک و کسب درآمد بدین طریق از مهم‌ترین خصوصیات این بازی جذاب و مهیج به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Racing Classics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing Classics :

– دارا بودن تعداد 16 اتومبیل کلاسیک و افسانه‌ای از دهه 70 و 80 میلادی

– دارا بودن کیفیت گرافیکی سه‌بعدی و استایل کلاسیک

– امکان شرکت در رقابت‌های دریفت با هیجان بسیار

– امکان بازی در حالات مختلف

– توانایی شخصی‌سازی بخش‌های مختلف ماشین‌ها

– امکان تغییر رنگ و مشخصه‌های فنی اتومبیل‌ها

– توانایی شرکت در 45 مرحله مختلف در حالت داستانی

– قابلیت شرکت در مسابقات آنلاین و رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Classics1 150x94 - دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 - اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Classics2 150x94 - دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 - اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Classics3 150x94 - دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 - اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Classics4 150x94 - دانلود بازی Racing Classics 1.02.0 - اتومبیل‌رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 + 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR