دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای PC

دانلود بازی PC Building Simulator برای PC

 

دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز ساخت رایانه |

| نسخه Razor1911 |

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/06/03: نسخه جدید PC Building Simulator 2-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

PC Building Simulator 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Magic Design Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی را برایتان مهیا خواهد ساخت تا بتوانید امپراطوری بزرگ خود را در زمینه رایانه و کامپیوتر راه‌اندازی کنید. ارائه خدمات کامپیوتری، عیب‌یابی قطعات سیستم، تعمیرات قطعات و جمع کردن کیس و سیستم برای مشتریان از جمله وظایفی است که در این بازی شما با آن‌ها سر و کار دارید.

نسخه دمو و پیش‌نمایش این بازی، توسط صدها هزار پلیر در سراسر دنیا دانلود شد و همین امر، حکایت از استقبال بی‌نظیر گیمرها از این بازی رایانه‌ای دارد. اکنون شما می‌توانید با دانلود نسخه نهایی این بازی، خودتان را به عنوان یک فرد متخصص در زمینه کار با قطعات رایانه و عیب‌یابی آن‌ها مطرح کنید. شغل شما در بازی، جمع کردن سیستم و تعمیر و نگهداری سیستم‌هاست. مهارت‌های فنی خود را به کار گرفته و از تمامی تجربیات خود برای کسب درآمد و ارتقای مغازه استفاده کنید. در این بازی شما می‌توانید رایانه دلخواه خود را با قطعاتی کاملا انتخابی ایجاد کرده و با کابل‌کشی قطعات و استفاده از چراغ LED دلخواه خود، زیبایی خاصی را به کیس‌ها ببخشید. علاوه بر این، شما می‌توانید با کارگذاری سخت‌افزارهای مختلف در کیس، عملکرد آن را به آزمایش گذاشته و سپس اقدام به فروش سیستم‌ها کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PC Building Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PC Building Simulator1 300x169 - دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای PC PC Building Simulator2 300x169 - دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای PC

 

PC Building Simulator3 300x169 - دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای PC PC Building Simulator4 300x169 - دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای PC

 

تریلر بازی PC Building Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Higher
Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Athlon X4 740 (or Equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs May Work but Are not Supported
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.97 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR