دانلود Maxidix HotSpot 14.9.22 Build 130 – به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

دانلود Maxidix HotSpot 14.9.22 Build 130 - به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

 

دانلود Maxidix HotSpot

| نرم افزار به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ |

 

Maxidix HotSpot 14.9.22 Build 130 نام نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید اینترنت لپ تاپ خود را به صورت بی‌سیم با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. اگر مودم اینترنتی شما فاقد آنتن‌ وای‌فای (WiFi) باشد، در حالت عادی امکان استفاده بی‌سیم از اینترنت آن را ندارید. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی برایتان مهیا خواهد شد تا بتوانید طی چند کلیک ساده، کارت شبکه بی‌سیم لپ‌تاپ خود را واسطه قرار داده و بدین طریق اینترنت را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

در این سناریو، اینترنت از طریق خط تلفن و کابل لن (LAN) به لپ تاپ انتقال یافته و سپس کارت شبکه بی‌سیم لپ‌تاپ، اینترنت را به صورت بی‌سیم با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد. مزیت اصلی این روش، عدم نیاز به تعویض مودم اینترنتی و خریداری یک نمونه دارای آنتن است؛ بدین ترتیب شما می‌توانید با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به سادگی و تنها با چند کلیک ساده اینترنت سیمی خود را بی‌سیم کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار Maxidix HotSpot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Maxidix HotSpot :

– امکان تبدیل کردن سیستم به یک نقطه دسترسی (Access Point) و فراهم‌سازی امکان اشتراک اینترنت بی‌سیم با دیگر دستگاه‌ها

– دارا بودن حالت دوگانه برای ارتباط با شبکه وای‌فای و به اشتراک‌گذاری همزمان

– امکان به‌اشتراک‌گذاری اینترنت GPRS/EDGE/3G/4G

– امکان مشاهده دستگاه‌های متصل شده به شبکه

– امکان راه‌اندازی سریع و خودکار نقطه دسترسی همزمان با روشن شدن سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maxidix HotSpot.cover1  300x270 - دانلود Maxidix HotSpot 14.9.22 Build 130 - به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR