دانلود بازی Football Agent 1.10.1 – مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Football Agent 1.10.1 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Football Agent برای اندروید

| بازی مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Football Agent 1.10.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی BLSoftware است. کسب درآمد از دنیای فوتبالی، همیشه در مستطیل سبز نیست؛ زیرا که بسیاری از افراد در دنیای فوتبال، درآمد خود را خارج از زمین بازی تأمین کرده و این کار را صرفا با مذاکره و جابه‌جایی بازیکنان در بین باشگاه‌ها به انجام می‌رسانند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به دنیای فوتبال آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید به عنوان ایجنت (Agent) و یا مدیر برنامه بازیکنان فوتبالی نقش‌آفرینی کنید.

شما به عنوان مدیر برنامه بازیکنان، توجه چندانی به مدال‌ها و قهرمانی تیم‌ها نخواهید داشت؛ زیرا که درآمد شما از جای دیگری تامین می‌شود و این وظایف، بر عهده بازیکنان و کادر فنی است. اگر فکر می‌کنید که در زمینه ترنسفر بازیکنان به لیگ‌های معتبری از کشورهای انگلیس، اسپانیا، فرانسه، برزیل و … دارای مهارت هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب و مهیج را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Football Agent را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Agent :

– امکان تجربه حضور در لیگ باشگاه‌های انگلیس، اسپانیا، آلمان، هلند، فرانسه، ایتالیا، برزیل، پرتغال، چک، ترکیه و روسیه

– امکان جابه‌جایی بازیکنان در بین باشگاه‌ها و بررسی پیشنهادات مالی آنان

– امکان کسب درآمد از طریق ترنسفر کردن بازیکن‌ها

– امکان حل مشکلات شخصی بازیکنان و خوشحال کردن مشتریان

– امکان برقراری ارتباط بازیکنان با باشگاه مقصد برای مذاکرات

– آپدیت شده به فصل جدید رقابت‌های فوتبالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Agent1 85x150 - دانلود بازی Football Agent 1.10.1 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Agent2 85x150 - دانلود بازی Football Agent 1.10.1 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Agent3 85x150 - دانلود بازی Football Agent 1.10.1 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Agent4 85x150 - دانلود بازی Football Agent 1.10.1 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR