دانلود دوره کامل طراحی وب – The Complete Web Developer Course 2.0 Udemy – Updated 11/2018

دانلود دوره کامل طراحی وب - The Complete Web Developer Course 2.0 (Updated 11/2018)

 

دانلود دوره کامل طراحی وب  Udemy

| The Complete Web Developer Course 2.0 – Updated 11/2018 |

MP4 | | Duration: 30.5 Hours | Language: English

 

دانلود دوره کامل طراحی وب نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر شما هم برای یادگیری مهارت طراحی وب، تاکنون منابع آموزشی مختلفی را امتحان کرده و به نتیجه دلخواه خود دست نیافته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این دوره جدید و جامع را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. در این دوره، به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه بتوانید از مهارت خود در زمینه طراحی وب، کسب درآمد کرده و با تمرین مداوم، دانش خود را به مفاهیم روز و مدرن ارتقا دهید. در این دوره، سعی بر آن بوده که طراحی وب‌سایت به کمک زبان اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، جاوا اسکریپت (JavaScript) و سی‌اس‌اس (CSS) به طور جامع مورد بررسی قرار گیرد تا شما هم بتوانید وب‌سایت رویایی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید. این دوره آموزشی، از جمله دوره‌های پروژه محور است و در آن هیچ خبری از کدنویسی بیهوده و بدون کاربرد نخواهد بود. در واقع شما با پایان این دوره، یک صفحه وب کاملا شخصی را طراحی خواهید کرد که می‌توانید آن را به رزورمه و نمونه کار‌های خود اضافه کنید. این دوره آموزشی، به طور خاص برای افرادی طراحی شده که هیچ‌گونه آشنایی با دنیای کدنویسی ندارند؛ این بدان معناست که شما به طور قدم به قدم با کلیه مفاهیم و تکنولوژی‌های پرکاربرد در دنیای طراحی وب آشنا خواهید شد.

بر اساس توصیف مدرس این دوره، شما با کامل‌ترین و به‌روز‌ترین دوره موجود در بازار آموزش مجازی طرف هستید و از این روی، وب‌سایت یاس دانلود مفتخر است که این دوره محبوب را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم قرار می‌دهد. دوره آموزشی فعلی، شامل 30 ساعت آموزش فشرده و کامل در راستای ارتقای مهارت هنرآموزان در زمینه طراحی وب‌سایت است تا افراد بتوانند در مدت 6 هفته، نسبت به کلیه مفاهیم مهم و اساسی در دنیای طراحی وب تسلط پیدا کنند. کتاب‌های آموزشی در زمینه طراحی وب و مهارت‌های آن را کنار بگذارید؛ زیرا که این دوره آموزشی با پوشش دادن کلیه مفاهیم، شما را از سایر منابع بی‌نایز می‌کند. به منظور یادگیری و ارتقای مهارت خود در زمینه طراحی وب، پیشنهاد می‌کنیم این دوره مفید و پرطرفدار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی دوره کامل طراحی وب – The Complete Web Developer Course 2.0 Udemy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی طراحی وب The Complete Web Developer Course 2.0 :

– آغاز دوره با تأکید بر مفاهیم مقدماتی از HTML5, CSS3, JavaScript, Python و …

– آشنایی با رویکرد طراحی ریسپانسیو صفحات وب با تمرکز بر jQuery , PHP, MySQL, Bootstrap و …

– مناسب برای علاقه‌مندان به طراحی سایت با وردپرس و ارتباط دادن صفحات با فیسبوک و گوگل مپ

– آشنایی با نحوه راه‌اندازی وب‌سایت در هاست رایگان

– آشنایی با انواع سی‌ام‌اس‌ها با تمرکز ویژه بر وردپرس

– آشنایی با نحوه کدنویسی پی‌اچ‌پی و کار با مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL)

– جمع‌بندی مفاهیم آموزش داده شده و راه‌اندازی شبکه اجتماعی مشابه با توییتر (Twitter)

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 4.80 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR