دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC

دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC

 

دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای کامپیوتر

| بازی پادشاهی عصر تاریک |

| نسخه SiMPLEX |

 

Jon Shafers At the Gates بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Conifer Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از تجربه سری بازی‌های استراتژیک لذت می‌برید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. شما در این بازی به عنوان پادشاهی در عصر تاریک روم باستان نقش‌آفرینی خواهید کرد. بدین ترتیب، باید قبلیه خود را مدیریت کرده و ضمن کاوش در سرزمین‌های اطراف و نگهداری از محصولات کشاورزی موجود، سرزمین خود را به عنوان یک ماشین اقتصادی و نظامی قدرتمند در منطقه مطرح کنید.

در قبیله شما، اشخاص متعددی وجود دارند که شیوه استفاده از مهارت هریک، نقش ویژه‌ای در رشد و توسعه سرزمین شما خواهد داشت. از این روی، شما باید در نحوه استفاده از هریک از آن‌ها دقت کافی را به کار برید. البته باید توجه داشت که این موضوع، کار چندان ساده‌ای هم نیست؛ زیرا که همسایگان شما دائما در تلاش هستند تا از رشد و آبادانی سرزمین شما جلوگیری کرده و در این راه دشمنی بسیاری را نشان می‌دهند. پرسشی که در این بازی مطرح می‌شود، این است که آیا شما به عنوان یک رهبر بزرگ در عصر تازه اروپا خواهید بود یا اینکه در لابه‌لای تاریخ به فراموشی سپرده خواهید شد؟ به هر ترتیب، این موضوع بر عهده شماست تا در رقم زدن روایات تازه در تاریخ، ایفای نقش کرده و سرنوشت صدها هزار نفر را تغییر دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Jon Shafers At the Gates را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Jon Shafers At the Gates 1 300x169 - دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC Jon Shafers At the Gates 2 300x169 - دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC

 

Jon Shafers At the Gates 3 300x169 - دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC Jon Shafers At the Gates 4 300x169 - دانلود بازی Jon Shafers At the Gates برای PC

 

تریلر بازی Jon Shafers At the Gates :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: 1.6 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: X1950 Pro, 7900 GT
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR