دانلود دوره آموزشی الگوی طراحی در جاوا – Java Design Patterns: Creational

دانلود دوره آموزشی الگوی طراحی در جاوا - Java Design Patterns: Creational

 

دانلود دوره آموزشی الگوی طراحی در جاوا

| Java Design Patterns: Creational |

MP4 | | Duration: 1 Hours | Language: English

 

آموزش الگوی طراحی در جاوا نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. الگوی طراحی (Design Pattern) یکی از اصلی‌ترین مباحثی است که هر برنامه نویس شیءگرا باید با آن آشنا بوده و در مواقع لزوم به طور صحیح از آنان استفاده کند. یادگیری الگوهای طراحی، به توسعه دهنده کمک می‌کند تا درک درست و عمیقی از کد در حال نوشتن پیدا کند و در پروژه‌های تیمی، منجر به طرح یک زبان مشترک بین اعضا می‌شود. تقریبا همه برنامه‌نویسان در موقعیت‌های مشابه، از الگوهای مشابه استفاده می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک دوره آموزشی جدید در رابطه با مفهوم الگوهای طراحی در زبان برنامه‌نویسی جاوا در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم هستیم.

بر اساس عقیده کارشناسان توسعه نرم افزار، دیزاین پترن‌ها در واقع قالبی را تعریف می‌کنند تا ضمن پیروی از آن‌ها حین کدنویسی، می‌توان کیفیت را تا بیشترین حد ممکن افزایش داد. دانستن اینکه در هر سناریو، کدام یک از الگوها باید مورد استفاده واقع شوند، مهارتی است که تنها با تمرین مداوم به دست می‌آید. این دوره آموزشی، سعی بر آن دارد تا نگاهی به الگوهای طراحی در زبان برنامه‌نویسی جاوا داشته باشد تا با بهره‌گیری از مفاهیم آن، بتوانید اشیایی انعطاف‌پذیر و با قابلیت استفاده مجدد در کدهای خود داشته باشید. در این دوره آموزشی، الگوی طراحی Creational و شش الگوی اصلی آن از قبیل  Factory Method Pattern, Abstract Factory Pattern, Singleton Pattern, Prototype Pattern, Builder Pattern, Object Pool Pattern با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی الگوی طراحی در جاوا :

– تمرکز ویژه بر الگوی طراحی Creational و شش الگوی اصلی آن از قبیل  Factory Method Pattern, Abstract Factory Pattern, Singleton Pattern, Prototype Pattern, Builder Pattern, Object Pool Pattern

– آشنایی با مفهوم دیزاین پترن در زبان برنامه‌نویسی جاوا

– فراهم‌سازی امکان کدنویسی بدون نیاز به نوشتن سازنده‌های پیچیده

– آشنایی با نحوه کدنویسی بر اساس الگوهای طراحی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 136 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR