دانلود دوره آموزشی مباحث پیشرفته در سی پلاس پلاس – C++: Advanced Topics

دانلود دوره آموزشی مباحث پیشرفته در سی پلاس پلاس - C++: Advanced Topics

 

دانلود دوره آموزشی مباحث پیشرفته در سی پلاس پلاس

| C++: Advanced Topics |

MP4 | | Duration: 3.5 Hours | Language: English

 

دانلود دوره آموزشی مباحث پیشرفته در سی پلاس پلاس نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. آیا به دنبال یک مرجع آموزشی برای یادگیری عمیق مفاهیم ویژه در زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس (++C) هستید؟ اگر چنین است؛ پیشنهاد می‌کنیم این دوره آموزشی جدید و رایگان را از دست ندهید. در این دوره، سعی بر آن است تا برخی از جنبه‌های پیچیده‌تر در این زبان برنامه‌نویسی زیره ذره‌بین قرار گرفته و هریک از آن‌ها با جزئیاتی دقیق و جامع مورد بررسی قرار گیرند. به عنوان مثال، اشاره‌گرها (Pointers) در زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس از کاربرد بسیار زیادی در پروژه‌ها برخوردارند و در صورتی که به طور صحیح از آن‌ها استفاده شود، می‌توان امکانات جالب توجهی را با سرعت بهینه در برنامه پیاده‌سازی کرد. یکی از مشکلاتی که از ابتدا توسعه‌دهندگان را با خود درگیر می‌کرد، مشکل نشتی حافظه (Memory Leak) در زمان استفاده از اشاره‌گرها بود که در نسخه یازدهم این زبان برنامه، سعی بر آن است تا با استفاده از مفهوم اشاره‌گر هوشمند (Smart Pointer)، تا حد بسیاری از احتمال وقوع اینگونه مشکل جلوگیری به عمل آورده شود.

آشنایی با مفهوم اشاره‌گر هوشمند، از جمله سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی است تا توسعه‌دهندگان محترم بتوانند با حل چند تمرین و مشاهده ویدیوهای مربوطه، به خوبی با نحوه به کار‌گیری این نوع اشاره‌گر در برنامه‌ها آشنا شوند. در ادامه این دوره آموزشی، شما هنرجویان عزیز با مفاهیم کامل‌تری در رابطه با کلاس‌ها، اشیاء، ارث‌بری و به طور کلی مبحث شیء گرایی در این زبان برنامه‌نویسی آشنا خواهید شد. همزمان با این‌ها، سعی بر آن بوده است تا ضمن حل مثال‌های متعدد، مخاطبین به طور صحیح با مفاهیم آموزشی موجود در این دوره آشنایی کامل پیدا کنند. از این روی به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که نیاز به یادگیری عمیق مفاهیم کدنویسی در سی‌پلاس‌پلاس هستید، این دوره آموزشی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی مباحث پیشرفته در سی پلاس پلاس :

– آشنایی با مفاهیم کلاس و شیء‌گرایی در سی‌پلاس‌پلاس

– آشنایی با توابع سازنده و عملگرهای تبدیل

– آشنایی با مفاهیم ارث‌بری

– آشنایی با اشاره‌گر هوشمند در سی‌پلاس‌پلاس برای مدیریت بهتر حافظه

– آشنایی با سینتکس لامبدا (Lambda)

– آشنایی با تست واحد (Unit Testing) کدها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 470 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR