دانلود Microsoft Power Query for Excel 2.59.5135.201 x86/x64 – ابزار پاور کوئری برای اکسل

دانلود Microsoft Power Query for Excel 2.59.5135.201 x86/x64 - ابزار پاور کوئری برای اکسل

 

دانلود Microsoft Power Query for Excel

| ابزار پاور کوئری برای اکسل |

 

Microsoft Power Query for Excel 2.59.5135.201 x86/x64 نام ابزار هوش تجاری مایکروسافت، مخصوص نرم افزار اکسل (Excel) است. همانطور که می‌دانید، از نرم افزار مذکور در زمینه ورود، جمع‌آوری و ترسیم اشکال هندسی از روی داده استفاده می‌شود. از طرفی، داده‌ها نقش بسیار مهمی در دنیای دیجیتال دارند و شرکت‌های بزرگ در زمینه تکنولوژی، هزینه بسیاری را صرف جمع‌آوری داده‌ها در راستای هوش تجاری (BI) می‌کنند. هوش تجاری، یک فرآیند تکنولوژی محور برای تحلیل داده‌ها در دنیای دیجیتال است. این فرآیند، مدیران و صاحبان کسب و کار را قادر می‌سازد تا بر مبنای تازه‌ترین تحلیل‌ها، تصمیمات مهم را با کمترین ریسک اتخاذ کنند. بر همین اساس می‌توان گفت که نقش هوش تجاری در دنیای امروز غیرقابل چشم‌پوشی است.

ابزار جدیدی که برای شما کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه آماده کرده‌ایم، پیش‌تر تحت عنوان Microsoft “Data Explorer” Preview for Excel شناخته می‌شد و اکنون با نام‌گذاری جدیدی از سوی مایکروسافت عرضه گردیده است. این نرم افزار در واقع یک راهکار نرم افزاری جدید برای کاربران فعال در زمینه هوش تجاری است. با استفاده از این برنامه، علاقه‌مندان می‌توانند به داده‌های ارزشمند برای تحلیل‌ها دسترسی پیدا کرده و آن را به منبعی جامع برای هوش کسب و کار خود تبدیل کنند. این ابزار، قادر است داده‌های حائز اهمیت برای شما را از پایگاه‌های داده از نوع رابطه‌ای، فایل‌های اکسل، فایل‌های اکس‌ام‌ال (XML) و … جمع‌آوری کرده و اطلاعات ارزشمندی را از آن‌ها استخراج کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Power Query for Excel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Power Query for Excel :

– به انجام رساندن تحلیل‌های جادویی بر روی داده‌ها

– توانایی ساخت گزارشات جامع و حرفه‌ای در اکسل

– امکان تبدیل داده‌ها

– امکان ترکیب داده‌ها با همدیگر و دست‌یابی به گزارشات سفارشی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف مایکروسافت اکسل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Power Query for Excel.cover  300x213 - دانلود Microsoft Power Query for Excel 2.59.5135.201 x86/x64 - ابزار پاور کوئری برای اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR