دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 – سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 - سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Paper Plane Planet برای اندروید

| بازی سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Paper Plane Planet 1.102 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی OHM Games است. تا همین چند سال قبل، تفریح کودکان در تعطیلات تابستانی، صرفا به بازی کردن فوتبال در کوچه‌ها و یا بازی‌های فکری نظیر منچ و مار و پله و یا حتی خلاقیت‌هایی همچون اوریگامی اختصاص داشت. با ظهور تکنولوژی و استقبال چشم‌گیر افراد، رفته رفته این تغییر بر تفریحات کودکان نیز اثرگذار شد. در گذشته، هنر ساختن موشک و یا کشتی کاغذی در نوع خود یک سرگرمی جذاب و خلاقانه به حساب می‌رفت؛ به نحوی که گاها تا ساعت‌ها زمان برای ساخت یک موشک با سرعت و تعادل مناسب صرف می‌شد. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جالب توجه از همین تفریح جذاب است!

سیاره‌ای که بازی در آن آغاز می شود، در واقع محیطی است که به طور انحصاری برای به پرواز درآوردن هواپیماهای کاغذی آماده شده و شما را به یک نوستالژی جذاب از این سرگرمی دعوت می‌کند. شما در این بازی می‌توانید هواپیماهای کاغذی را مطابق با سلیقه و ساختار مورد نظر خودتان طراحی کرده و سپس آن‌ها را در آسمان به پرواز درآورید. در هر بار امتحان، شما می‌توانید میزان مسافت طی شده توسط هواپیما را با دیگر تلاش‌ها مقایسه کرده و بهینه‌ترین حالت هواپیما را از میان آنان تشخیص دهید. هم اکنون می توانید بازی Paper Plane Planet را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Paper Plane Planet :

– امکان طراحی وساخت هواپیمای کاغذی با خلاقیت فردی

– توانایی ساخت چندین مدل مختلف از هواپیماها و به آزمون گذاشتن مسافت طی شده توسط هریک

– شبیه‌سازی بسیار عالی محیطی وسیع و گسترده برای به پرواز درآوردن هواپیماهای کاغذی

– گیم‌پلی خلاقانه و منحصر به فرد

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Paper Plane Planet1 85x150 - دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 - سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت Paper Plane Planet2 85x150 - دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 - سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت Paper Plane Planet3 85x150 - دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 - سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت Paper Plane Planet4 85x150 - دانلود بازی Paper Plane Planet 1.102 - سیاره هواپیمای کاغذی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR