دانلود StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform 2.2.4.10 – پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم

دانلود StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform 2.2.4.10 - پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم

 

دانلود StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform

| پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم |

 

StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform 2.2.4.10 نام یک مجموعه جدید و قدرتمند در زمینه پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم در مواقع اضطراری، مخصوص مدیران شبکه و واحد فناوری اطلاعات (IT) است. همانطور که می‌دانید، تعمیر و نگهداری سیستم‌ها از اصلی‌ترین وظایف یک کارشناس آی‌تی به شمار می‌رود. کارکنان، انتظار دارند که سیستم‌ها همواره در وضعیت مطلوب و آماده به کار بوده و این وظیفه مهم بر عهده کارشناسان واحد آی‌تی است. یکی از مشکلات رایج در دنیای دیجیتال، وقوع فجایعی همچون حذف بخشی از اطلاعات مهم و حیاتی است. در چنین مواقعی، شاید حتی یک متخصص آی‌تی هم قادر نباشد در زمانی کوتاه، اطلاعات حذف شده در یک سیستم را بازیابی کند. به جای آن، شاید بد نباشد که همواره از اطلاعات سیستم‌ها، یک نسخه پشتیبان را در فضایی امن ذخیره داشته باشید تا در صورت وقوع چنین مشکلاتی، سریعا اقدام به بازیابی سیستم کنید.

همه کارشناسان آی‌تی می‌دانند که فجایع دیجیتالی، هر آن ممکن است رخ دهد و هر کسب و کاری در طی زمان دچار تغییر و تحول می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، راهکاری جامع و کاربردی در زمینه پشتیبان‌گیری از سیستم و بازگردانی آن در مواقع حساس است. بدین ترتیب، شما می‌توانید خود را همواره برای هرگونه تغییری آماده ساخته و تنها با چند کلیک ساده، اطلاعات را از یک سیستم به سیستمی دیگر منتقل کرده و یا اینکه سیستم را به وضعیت پایدار در تاریخ قبل بازگردانید. هم اکنون می توانید نرم افزار StorageCraft Recovery Environment را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform :

– امکان بازگردانی کامل سیستم در صورت وقوع خطا حین بوت شدن ویندوز

– امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات یک یا چند درایو

– امکان بازگردانی آسان اطلاعات در هر زمان

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده

– توانایی ریکاوری یک یا چند پارتیشن به طور کامل

– امکان انتقال کامل اطلاعات یک رایانه به رایانه دیگر

– سازگار با سیستم‌عامل ویندوز/لینوکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StorageCraft Recovery Environment.cover1  300x225 - دانلود StorageCraft Recovery Environment CrossPlatform 2.2.4.10 - پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 757 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR